نماینده ایزه و باغ ملک استخدام نمایندگان ادوار مجلس در وزارتخانه ها را از بین رفتن حریت نمایندگان برای رای اعتماد خواند.

ببینید چه تعداد نمایندگان ادوار جذب وزارت نفت شدند

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه جلسه علنی نوبت عصر روز شنبه مجلس شورای اسلامی هدایت الله خادمی نماینده مردم ایزه و باغ ملک در تذکری نسبت به اظهارات لاریجانی انتقاد کرد.

وی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی صحبت کرده بود خطاب به لاریجانی گفت: شما برای چه عصبانی شدید؛ چرا مدعی من شدید. بنظرم وقت من هنوز برای بیان مخالفت ها باقی مانده بود و شما بلندگو را قطع کردید.

خادمی ادامه داد: بروید ببینید در وزارتخانه ها چه تعداد نمایندگان ادوار جذب شده اند، اگر نمایندگان رایزنی کنند که بعد از رای نیاوردن جذب وزارتخانه ها شوند نمی توانند به درستی موافقت و مخالفت کنند.

در ادامه علی لاریجانی گفت: شما متهم می کنید که وقت داشتم و نداشتید.

 لاریجانی گفت: این روزها پشت سر شما در سایت ها حرف های خلاف زیادی می زنند شما با حرف خودتان حرف درست نکنید. خودتان حرفی می زنید که می گویند وزرا نمایندگان را برای گرفتن رای اعتماد استخدام می کنند.

ین اظهارات در حالی از سوی لاریجانی مطرح شد که هدایت الله خادمی نماینده ایزه و باغ ملک نسبت به رایزنی های نمایندگان برای استخدام در وزارت نفت در صورت عدم حضور در مجلس آینده صحبت کرده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.