نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: برنامه آقای بیطرف در بخش آب و برق جامع و کامل است.

برنامه «بیطرف» در بخش آب و برق کامل است

به گزارش قدس آنلاین، شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: آقای بیطرف عضو مرکز تحقیقات آب جهاد سازندگی بودند که با وزارت نیرو انطباق زیادی دارد.

وی افزود: عضویت ایشان در هیئت مدیره آب و نیروی ایران، عضویت در پژوهشگاه‌ها و سازمان نظام مهندسی و معاونت مهندسی و پژوهشی وزارت نفت و سابقه وزارت نیرو در دولت اصلاحات از اهم سوابق مدیریتی آقای بیطرف است.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: برنامه ایشان در بخش آب و برق جامع و کامل است، از جمله این برنامه‌ها تأمین منابع آب زیرزمینی و توجه ویژه به رودخانه‌ها و تالاب‌ها، افزایش نیروگاه‌ها و کاهش تلفات برق، رفع محدودیت‌های کمی و کیفی آب و استفاده از دستگاه‌های آب شیرین‌کن از مهمترین سرفصل‌های برنامه ایشان در تصدی وزارت نیروی دولت دوازدهم است.

بی‌مقدار ادامه داد: همچنین مهار آب‌های خروجی از کشور مطابق با سیاست‌های ابلاغی رهبری و با رعایت قوانین بین‌المللی نیز در برنامه ایشان به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به کارنامه وزارت نیرو در دوره اصلاحات اظهار داشت: کارنامه ایشان در بحث بهینه‌سازی صنعت برق به گونه‌ای است که بیش از ۱۲۰۰ مگاوات بهتر از دوران دیگر از اول انقلاب تاکنون بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.