اصفهان- مدیر بخش مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اعلام کرد: امسال بیش از ۳ هزار مشترک بخش صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی برق اصفهان در طرح های مدیریت بار مشارکت کردند.

امسال بیش از ۳ هزار مشترک برق اصفهان در طرح های مدیریت بار مشارکت کردند

محمد مهدی عسگری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: یکی از مشکلات صنعت برق در تابستان هر سال به ویژه در ماههای تیر و مرداد این است که در ساعات اوج مصرف میزان مصرف برق از میزان تولید آن پیشی می گیرد.

وی ادامه داد: در این مواقع دو راهکار وجود دارد، راهکار اول خاموشی است که موجب نارضایتی مردم می شود و دیگر راهکار مشارکت و همیاری مشترکان است.

مدیر بخش مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان  با اشاره به اینکه امسال بیش از ۳ هزار مشترک بخش صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی برق اصفهان در طرح های مدیریت بار مشارکت کردند، افزود: حدود ۸۰ مگاوات مدیریت بار در ساعات اوج بار داشتیم و موفق شدیم تابستانی بدون خاموشی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بخشی از طرح های مدیریت بار مربوط به ماه های تیر و مرداد است و بخشی دیگر برای مشترکان تجاری، اداری و خانگی تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

عسگری، درمان اصلی مدیریت مصرف را اصلاح فرهنگ مدیریت مصرف و انجام فعالیت های فنی همچون ممیزی انرژی در ساختمان ها و انجام اقدامات اصلاحی دانست و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال در این راستا بتوانیم گام های ارزشمندی برداریم.

مدیر بخش مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: با کاهش مصرف وسایل سرمایشی، استفاده نکردن از وسایل پر مصرف انرژی تامین برق از دیزل ژنراتور در صنایع واحدهای مسکونی بزرگ و صنایع وابسته به کشاورزی و خاموش کردن موتور چاه ها در بخش کشاورزی در ساعات ۱۱ تا ۱۵ می توان درمدیریت مصرف انرژی گام های بلندی، برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.