پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از نحوه بازی این تیم در لیگ هفدهم انتقاد کرد و گفت: حرف های منصوریان را باید در کتاب گینس ثبت کرد.

این چه فوتبال مالکانه ای است؟/ حرف‌های منصوریان باید در کتاب گینس ثبت شود

قدس آنلاین - گروه ورزشی: مجید نامجومطلق، یکی ازمردان ماندگارفوتبال ایران که استقلالی ها هنوزدریبل های خلاقانه اش را می ستایند، ازوضعیت استقلالی که می بینیم راضی نیست. مطلق که خود روزگاری با استقلال تا قهرمانی آسیا پیش رفته بود نسبت به برخی اظهارات منصوریان هم انتقاد دارد. مصاحبه بی پرده ما با آقا مجید حول همین محوراست، استقلال...

* منصوریان وعده استقلال بهتر را درسال 1402داده؛ یعنی حدود 7،8سال بعد...
این هم ازآن حرف هایی است که دراستقلال خریدارندارد. دراستقلال مربیان بزرگی همچون پورحیدری وحجازی هم نمی توانستند برای خودشان چنین زمانی را متصورشوند. دراستقلال و پرسپولیس زمان رسیدن به موفقیت برای مربیان محدود است و به دلیل سطح انتظارات نمی شود سال ها هواداران را معصل گذاشت. به نظرمن حرف منصوریان که گفته باید تا سال 1402صبرکنیم درکتاب گینس ثبت شود.

* و البته ایشان گفته اند که تیم من مدرن ترین تیم لیگ است.
من برای علی احترام زیادی قائلم و او را یک استقلالی می دانم با این جمله هم نمی توانم ارتباط برقرارکنم. استقلال چه طورمدرن بازی می کند که الان ازچهاربازی 4امتیازگرفته؟ ایا نتیجه فوتبال مدرن این است؟ منصوریان باید قدری دراظهاراتش تجدید نظرکند. هواداران امروزفوتبال فهم و درک بسیاری دارند. دیگر 20سال پیش نیست که یک مجله دنیا ورزش منتشرشود. الان اخباربه صورت آنلاین دراختیارمردم قرارمی گیرد وقدرت تحلیل آن ها بالا رفته است. نباید با این حرف ها خشم مردم را برانگیخت.

* ایشان ازفوتبال مالکانه هم گفته اند؟
یک سوال ازشما بپرسم. فوتبال مالکانه چه جور فوتبالی است که وقتی بازی تمام می شود 52درصد اززمان مالکیت توپ دراختیار سایپا است؟

* قطعا فوتبالی است که زمان بیشتری توپ دراختیار باشد اما دراستقلال این طورنبود وبه قول شما 52درصد اززمان بازی دراختیارسایپا بود.
فوتبال مالکانه یعنی آن فوتبالی که بارسا بازی می کرد و زمانی می شد که 78درصد ازمالکیت توپ دراختیارش بود. آن فوتبال مالکانه است ومن امیدوارم علی دراظهاراتش قدری دقت کند چون دراستقلال زمان زیادی برای مربیان وجود ندارد. 

* به نظرشما منصوریان با این وضعیتی که برای استقلال ساخته می تواند دراین تیم دوام بیاورد؟
هنوزفرصت هست. هرچند که امتیازهای زیادی ازدست رفته اما می تواند وضعیت استقلال را اصلاح کند. البته این شرط دارد. منصوریان باید درانتخاب ترکیب و روش بازی استقلال دقت کند والبته یک شرط بزرگ دیگر.

* چه شرطی؟
اینکه با برخی صحبت ها آرامش تیم را به هم نزنیم. هوادارن استقلال فوتبال را می فهمند. برای آن ها نباید انتظاربی جا درست کنیم. حرف من همین است و به عنوان یک استقلال امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که آبی ها رشد کنند ومثل پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه دهند. گرچه برای من که استقلالی هستم درست نیست که ازپرسپولیس یاد کنم اما واقعیت ها را نمی شود کتمان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.