سرمربی میلان اعتقاد ندارد که تیمش از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ ایتالیا است.

مونتلا: میلان مدعی قهرمانی نیست/ هدف اصلی ما انجام بازی های زیبا است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گاتزتادلواسپورت، میلان در فصل نقل و انتقالات به طور کلی متحول شد و بازیکنان خوب زیادی را جذب کرد و همین باعث شد که خیلی‌ها از این تیم به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ ایتالیا یاد کنند تا اولین تیمی غیر از یووه بعد از سال ۲۰۱۱ باشد که قهرمان لیگ ایتالیا می‌شود.

ویچنزو مونتلا سرمربی میلان در آستانه اولین دیدار این تیم در رقابت‌های لیگ گفت: مردم فکر می‌کنند که میلان مدعی قهرمانی در لیگ است ولی این طور نیست. درست است که بازیکنان جدید زیادی به خدمت گرفته‌ایم ولی به این معنا نیست که ما مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شویم. هدف اول و اصلی من این است که میلان بتواند بازی‌های زیبایی انجام بدهد و هواداران از دیدن بازی‌های تیم لذت ببرند، بعد از آن به کسب نتیجه فکر خواهیم کرد تا رتبه خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: اصلا فشاری احساس نمی‌کنم چون همان طور که گفتم در ساخت تیمی هستیم که به زمان نیاز دارد و رفته رفته بهتر خواهیم شد. دوست دارم تیمم شروع خوبی در لیگ داشته باشد ولی اعتقاد ندارم که مدعی قهرمانی در لیگ هستیم.

میلان در پلی‌آف لیگ اروپا موفق شد در دیدار رفت با شش گل نماینده مقدونیه را شکست دهد تا خیالش برای بازی بازگشت راحت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.