شهرکرد- نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه گزینه پیشنهادی وزیر نیرو رأی اعتماد کسب نکرد گفت: گزینه پیشنهادی وزارت نیرو فاقد برنامه مشخص به خصوص برای آب شرب خوزستان و چهارمحال و بختیاری بود.

گزینه پیشنهادی وزارت نیرو فاقد برنامه برای آب شرب خوزستان و چهارمحال و بختیاری بود

به گزارش قدس آنلاین، اردشیر نوریان اظهار داشت: نمایندگان ۲ استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری خواستار ارائه برنامه‌های مشخص از گزینه پیشنهادی وزارت نیرو شدند که وزیر پیشنهادی برنامه مشخصی در این زمینه‌ها ارائه نداد.

وی افزود: پیرو گلایه‌های مردم ۲ استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری در مورد مسائل مربوط به طرح انتقال آب گزینه پیشنهادی وزارت نیرو موفق به کسب رای اعتماد نشد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شواری اسلامی بیان کرد: نمایندگان ۲ استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری خواستار ارائه برنامه‌های مشخص درباره رعایت حقابه‌های زیست محیطی، تامین و اجرای طرح‌های کشاورزی موجود در منطقه توسط وزارت نیرو، طرح‌های توسعه صنعتی استان در آینده، برنامه‌های مربوط به آب شرب ۲ استان در افق ۳۰ تا ۴۰ ساله از وزیر پیشنهادی نیرو شدند که وزیر پیشنهادی برنامه مشخصی در این زمینه‌ها ارائه نداد.

نوریان خاطرنشان کرد: با اتحاد و انسجام نمایندگان ۲ استان و همراهی و دقت کارشناسی مجلس شورای اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت نیرو موفق به کسب رای اعتماد نشد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.