وزیر کشور دولت دوازدهم با انتشار مطلبی در فضای مجازی، گفت: اعتدال و شایسته سالاری مبنای فعالیت وزارت کشور دولت دوازدهم است.

اعتدال و شایسته سالاری مبنای فعالیت وزارت کشور دولت دوازدهم است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت کشور دولت دوازدهم، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اعتدال و شایسته سالاری مبنای فعالیت وزارت کشور در دولت دوازدهم خواهد بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی با ۲۵۰رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر برای تصدی مسئولیت وزارت کشور انتخاب و وی سکاندار این وزارتخانه در دولت دوازدهم شد. وی در دولت یازدهم نیز این سمت را برعهده داشت.

نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با ۲۵۰ رای موافق، ۲۵ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۸۸ رای ماخوذه عبدالرضا رحمانی فضلی را به عنوان وزیر کشور دولت دوازدهم برگزیدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم را از سه شنبه گذشته در مجلس شورای اسلامی آغاز کردند، نمایندگان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی را در پنج روز و هشت جلسه کاری به اتمام رساندند.

رحمانی فضلی در دولت یازدهم و در سال ۱۳۹۲ نیز از مجلس اصولگرای نهم ٢٥٦ رأی موافق، ١٩ رأی مخالف و ٩رأی ممتنع از مجموع ٢٨٤ نماینده حاضر در جلسه رأی اعتماد کسب کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.