کرمانشاه- مسئول اردوگاه ماده ۱۶ ترک اعتیاد کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت این اردوگاه برای ۱۰۰ نفر تعریف شده است، گفت: ۱۴۴ نفر در حال حاضر در این اردگاه اسکان داده شده است.

وجود ۱۴۴ نفر در اردوگاه ماده ۱۶ ترک اعتیاد کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، شهروز پرداختی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که  ظهر امروز با حضور مسؤولان ذی‌ربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد از کمبود امکانات فضایی و آب برای بیماران اعتیاد در کمپ مجتمع نگهداری و درمانی ماده ۱۶ شهرستان کرمانشاه انتقاد کرد.

مسؤول اردوگاه ماده ۱۶ ترک اعتیاد کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت این اردوگاه برای ۱۰۰ نفر تعریف شده است، گفت: ۱۴۴ نفر در حال حاضر در این اردگاه اسکان داده شده است.

وی افزود: علاوه بر بیماران اعتیاد در این کمپ بیماران روانی نیز اسکان داده شده است که نیاز به غربالگری  و جداسازی دارند.

پرداختی پذیرش بیماران روانی را با دستور مقام قضایی در این محل عنوان کرد و افزود: ظرفیت غیرمجاز و امکانات کم اردوگاه امکان خدمات‌رسانی را کاهش می‌دهد که نیاز به همکاری و همیاری مسؤولان برای فضای مناسب و امکانات بیشتر است.

 شهرام لرستانی معاون دادستان کرمانشاه نیز در ادامه، گفت: معتادان را با هماهنگی مقام قضایی و چارچوب قانون باهمکاری خانواده‌های آنان به کمپ‌ها معرفی می‌کنیم و به هیچ وجه برای دستگیری و تحویل دادن این بیماران نباید اقدام خودسرانه‌ای شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.