رئیس پارلمان عراق در جریان دیدار با نماینده ویژه آمریکا در ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش بر ضرورت ادامه یافتن همکاری ها میان دو طرف برای آزاد سازی مناطق باقی مانده تاکید کرد.

تاکید جبوری بر ادامه یافتن همکاری‌ها با ائتلاف بین المللی ضد داعش

به گزارش قدس آنلاین، سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق در نشست مشترک با برت مک گورک نماینده ویژه آمریکا در ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش در بغداد در خصوص آخرین تحولات سیاسی و امنیتی در عراق و منطقه و روابط دو جانبه و راه کارهایی تقویت آن در زمینه های مختلف و به ویژه تلاش های بین المللی در خصوص مبارزه با تررویسم رایزنی کردند.

دو طرف هم چنین در خصوص روند اجرای عملیات آزاد سازی تلعفر از دست تروریستهای داعش و بازسازی مناطق آسیب دیده عراق به دنبال وحشی گری های این گروه بحث و تبادل نظر کردند.

جبوری در این دیدار تاکید کرد: عراق در برابر یک چالش بزرگ قرار دارد و در حال حاضر درگیر عملیات آزاد سازی تلعفر است که این مساله متحد کردن تلاش های بین المللی برای از بین بردن تفکرات تندرو که منطقه و جهان را تهدید می کند می طلبد.

وی بر اهمیت ادامه یافتن هماهنگی ها میان عراق و ائتلاف بین المللی برای آزاد سازی سایر مناطق عراق از دست داعش تاکید کرده و از آمریکا و جامعه بین الملل خواست تا در روند بازسازی عراق مشارکت داشته باشند.

منبع: السومرية

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.