وزیر اطلاعات درباره رای بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خود، برای تصدی این وزارتخانه در دولت دوازدهم گفت: این رای بالا نتیجه عملکرد سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) است.

رای بالا به من نتیجه عملکرد سربازان گمنام آقا امام زمان(عج)است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام سید محمود علوی دوره جدید کاری خود را بلافاصله پس از اخذ رأی اعتماد نمایندگان ملّت و با حضور در مقبره الشهدای گمنام وزارت اطلاعات و توسل به ائمه ی اطهار(س) و ذکر یا زهرا (س) و میثاق با شهدای عزیز و امام شهدا (ره) آغاز کرد.

وزیر اطلاعات دولت دوازدهم، سپس در جمع معاونان، مشاوران و برخی از مدیران وزارت اطلاعات حاضر شد و ضمن تشکر از عنایات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهوری، از اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رأی بالای آنها تشکر کرد.

وزیر اطلاعات درباره رای بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: این رای بالا نتیجه عملکرد سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) و تمامی مدیران و کارکنان این وزارت در اقصی نقاط مختلف کشور است.

علوی ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید نیز بتوانیم با استمرار زحمات خالصانه، قدردان اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهوری محترم باشیم و در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ امنیت مردم عزیزمان موفق تر از گذشته عمل کنیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.