​ایلام- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای توسعه گازرسانی در بخش صنعتی استان، زیرساخت های لازم برای اتصال دو واحد صنعتی استان به شبکه گاز سراسری فراهم شده است.

دو واحد صنعتی ایلام به شبکه سراسری گاز متصل می شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس اللهی با بیان اینکه شرایط برای اتصال کارخانه گچ جواهر جنوب در شهرستان دهلران و کارخانه آجر نقشینه در شهرستان مهران به گاز طبیعی فراهم گردیده است، اظهارداشت: این مهم در راستای توسعه گازرسانی به صنایع استان بوده و در افزایش روند تولید در این صنایع مهم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۴ روستای استان ایلام آغاز می شود، افزود: روستاهای مرادآباد، مهتابی، کل سفید، بن باباجان، کلم بالا و کلم پایین، گل گل علیا و سفلی، پارده، چمن بولی، گنجوان، دارتوت، پاقلعه، قبله، ورهال، پاچم، دهارون، چگا، چنان، بان خشک، نفت و گاز بیجار، ماز عبدلی بالا و پایین، گل سیری، تم تم آب و حاضرمیل و ... در شهرستانهای ایلام، آبدانان، ملکشاهی، دهلران و مهران روستاهایی هستند که عملیات گازرسانی به آنها در هفته دولت آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین به بهره برداری از گاز روستاهای شمشیرآباد، چم کبود، هزارانی، جابرانصار، کلک نقی، اما، سراب کلک، پلک لک، پلک گردل، پلکانه، گره چقا، چشمه سرخ، تازه آباد مله سیه، چنارگ، شهیدرجایی، حاجی بختیار، بهارستان، بان امرود، بان سرو و دول گل  در شهرستانهای ایلام، آبدانان، ملکشاهی و مهران در هفته دولت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از یک هزار و ۷۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

عباس شمس اللهی ادامه داد: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای فوق، ضریب نفوذ برخورداری از گاز طبیعی در بخش روستایی به ۷۰ درصد افزایش می یابد.

وی با اشاره به گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان، یادآور شد: در راستای توسعه گازرسانی در استان به خصوص در بخش صنعتی شاهد بهره برداری از کارخانه گچ جواهر جنوب در شهرستان دهلران و کارخانه آجر نقشینه در شهرستان مهران از گاز طبیعی فراهم گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.