بجنورد- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: هزار و ۵۰۰ نفر روز فعالیت در طرح هجرت دانش آموز بجنورد در مدارس شهرستان اجرا شد.

هزار و ۵۰۰ نفر روز فعالیت در طرح هجرت دانش آموزی بجنورد اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمود اسدی اظهار کرد: در راستای اجرای اردوهای طرح هجرت دانش آموزی ۱۵۰ نفر دانش آموز با حضور در۱۴ آموزشگاه شهری و روستایی در زیباسازی فضای آموزشی مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه طرح هجرت با حضور دانش آموزان بسیجی و تعدادی از فرهنگیان بسیجی در مدارس بجنورد در طول تابستان اجرا می شود افزود: در کنار این دانش آموزان که فعالیت خود را از اوایل مرداد ماه آغاز کرده اند ۱۷ نفر از فرهنگیان نیز مشارکت دارند.

وی عرصه های طرح هجرت را شامل فعالیت هایی چون کارهایی رنگ آمیزی ساختمان، طراحی، خطاطی، نقاشی دیواری، رنگ آمیزی در و پنجره، رنگ آمیزی میز، میادین ورزشی به طراحی حیاط پویا عنوان کرد.

اسدی افزود: طرح هجرت تاکنون در مناطق شهری در مدارس ادیب، دبستان نعمت برابر قلعه، هنرستان خلیج فارسی، هنرستان امام خمینی (ره)، هنرستان محمودیه، هنرستان رشد، دبستان مشکات، دبیرستان ۲۲ بهمن و در مناطق روستایی در مدارس شهداک ناظر آباد، ستایش ناظرآباد، سالوک گریوان، علی گل، غدیر و کیمیا قلعه عزیز اجرا شده است.

وی آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با روحیه جهادی، انقلابی و سازندگی و غنی سازی اوقات فراغت را از اهداف اجرایی طرح هجرت برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.