سلسله- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سلسله گفت: طرح مطالعاتی ساماندهی روستاهای هدف گردشگری شهرستان انجام شده و به محض تخصیص بودجه این روستاها با هدف جذب بیشتر گردشگران و توسعه صنعت گردشگری شهرستان سلسله، ساماندهی می‌شود.

روستاهای هدف گردشگری در شهرستان سلسله ساماندهی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی جوانمرد با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی ساماندهی روستاهای هدف گردشگری شهرستان سلسله انجام شده و با تخصیص بودجه کار ساماندهی آغاز می‌شود اظهار داشت: در این طرح سراب زز( واقع در روستای جوانمرد)، سراب کهمان( واقع در روستای دره تنگ) و سراب هنام(واقع در روستای هنام) با هدف توسعه صنعت گردشگری و رفاه حال گردشگران ساماندهی می‌شوند.

وی با بیان اینکه دهیاری روستای جوانمرد زمین لازم برای ساخت مسجد را در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان قرار داده است عنوان کرد: سراب زز یکی از مناطق زیبای شهرستان سلسله است که همواره مورد توجه گردشگران و مسافرانی از داخل و خارج لرستان است.

جوانمرد خاطرنشان کرد: از آب این سراب جهت مصارف کشاورزی استفاده می‌شود و این سراب می‌تواند برای استان و شهرستان سلسله ازنظر جذب توریسم بسیار موثر باشد که در حال حاضر نیاز به لایروبی دارد که باید توسط دهیاری روستا انجام گیرد.

وی افزود: نصب آلاچیق و سایبان و احداث مسجدی در حریم سراب از جمله کارهایی است که در طرح ساماندهی روستاهای هدف گردشگری برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده و به محض تخصیص بودجه اجرایی می شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.