سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد دیدار برابر تراکتورسازی گفت: نمی خواهیم موقعیت مان را از دست بدهیم.

ترسی که علی دایی از دیدار با تراکتورسازی دارد/ در اندیشه جانشینی پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی که بعدازظهر امروز دوشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: فردا بازی سخت و حساسی برابر تراکتورسازی داریم. با توجه به نتایجی که گرفته ایم دوست نداریم موقعیت مان به خطر بیفتیم. احترام خاصی برای تراکتورسازی قائل هستم اما باید پیروز شویم.

دایی ادامه داد: تراکتور در هیچکدام از بازیها مستحق شکست نبود و در همه بازیها خوب کار کرده اند. به یحیی تبریک می گویم که تیم خوبی را ساخته است. ان شالله با پیروزی در این بازی در بالای جدول تثبیت می شویم و تمام تلاش ما این است که بتوانیم پیروز شویم. زمان کمی در اختیار داشتیم و بعد از یک ریکاوری یک جلسه تمرین خوب داشتیم.

وی در مورد اینکه آیا می توانید تا پایان فصل جزو مدعیان باشید گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که این روند ادامه داشته باشد. ما از شروع تمرینات خوب کار کردیم و الان هم داریم سخت تمرین می کنیم. 

دایی در مورد تعطیلی لیگ گفت: همه تیم ها روی دور افتاده اند و این تعطیلی قطعا به همه لطمه خواهد زد اما با توجه به شرایط تیم ملی همه باید کمک کنیم. از نظر من تیم ملی از همه واجب تر است. باید تیم ملی را برای جام جهانی آماده کنیم. این بازیها می تواند برای تیم ملی بازی تدارکاتی خوبی باشد. ان شالله که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد موقعیت هایی که مهاجمانش از دست می دهند گفت: ما گل های خوبی را در لیگ به ثمر رسانده ایم. مطئنم به زمان نیاز داریم تا مشکلات را برطرف کنیم. در تعطیلات لیگ هم استفاده می کنیم تا این مشکلات به حداقل برسد. این را هم باید قبول کرد که نمی شود در هر بازی چهار - پنج گل زد. تلاش می کنیم این نقیصه را هم برطرف کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.