شاهرود- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل یک مادر دختر در شاهرود و دستگیری قاتل خبر داد و گفت: قاتل شاهرودی در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد.

قاتل شاهرودی در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد

سرهنگ سید مجتبی اشرفی در تشریح این خبر به خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: شامگاه یکشنبه زنگ تلفن ۱۱۰ خبر از یک فقره تیراندازی در شهرک ذوالفقار شاهرود را به ماموران انتظامی گزارش کرد.

وی افزود: پس از اندک زمانی واحد گشت انتظامی و رئیس کلانتری ۱۲ بسیج در صحنه حاضر و با پیکر خون آلود دو زن در پله های یک واحد مسکونی مواجه شدند.

این مقام آگاه به اعزام مجروحان به بیمارستان اشاره داشت و گفت: متأسفانه با توجه به شدت جراحات شدید مادر ۷۰و دختر۴۲ ساله هر دو فوت کرده و پرونده دو فقره قتل عمد مفتوح و تیم های ویژه پلیس برای شناسایی قاتل وارد عمل شدند.

اشرفی با اشاره به تحقیقات انجام شده از ساکنان و شاهدان گفت: بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد قاتل داماد خانواده بوده وبا توجه به اختلاف خانوادگی که از چند ماه قبل داشتند به منزل مادر زن خود مراجعه و پس از مشاجره لفظی با همسر و مادر زن خود با یک قبضه سلاح ساچمه زنی در راه پله های ورودی ساختمان با شلیک ۴ گلوله به سمت نامبردگان آنها را به قتل رسانده و از صحنه متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از انسداد مسیرهای خروجی شهرستان و برپایی تورهای ایست کنترل خبر داد و گفت: برای جلوگیری از اختفای متهم تمام کسانی که با وی در ارتباط بودند احضار و با کار میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی تمامی محل هایی که ظن حضور و اختفای متهم در آن می رفت مورد مراقبت قرار گرفت.

وی به کشف سلاح مورد استفاده در صحنه قتل اشاره کرد و افزود: پس از کار اطلاعاتی دقیق و بکارگیری منابع در نهایت محلی را که متهم اسلحه خود را پنهان کرده بود در منزل یکی از بستگانش کشف و اسلحه مورد نظر به صورت مسلح با ۴ عددفشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی با بیان این مطلب که در نهایت قاتل که همه راه ها را برخود بسته دیده در پارکی مخفی شده بود که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و در اظهاراتش انگیزه خود را از این اقدام جنون آمیز طرح شکایت همسرش برای طلاق و دخالت های بی جا و فحاشی های خانواده همسرش به وی اعلام داشته و در خصوص حادثه قتل نیز بیان داشت: شب گذشته برای دعوت همسرم به منزل و پایان مخاصمات به منزل مادرش مراجعه داشتم و زمانی که با امتناع همسرم و فحاشی های وی و مادرش روبرو شدم با اسلحه ای که همراه داشتم ۴ تیر به سمت آنها شلیک کرده و از محل متواری شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خاتمه گفت: پس از اعترافات صریح متهم و تکمیل پرونده، وی به مراجع قضایی جهت رسیدگی به بزه انتسابی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.