۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 557179

کرمان- بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان از دستگیری فردی که اقدام به جعل امضا و مهر مقام قضایی کرده بود، خبر داد.

جاعل سند قضایی در کرمان دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سجاد علیدادی افزود: در پی گزارش حفاظت و اطلاعات دادگستری کل این استان مبنی بر جعل امضا و مهر مقام قضایی بوسیله فردی به نام (و - خ) این مهم در دستور کار قرار گرفت و فرد مذکور شناسایی و بازداشت شد .

وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی از متهم مشخص شد وی برای جلب رضایت مافوق و خاتمه دادن به اعتصاب تعدادی از رانندگان شرکت، اقدام به جعل امضای مقام قضایی مبنی بر دستگیری تعدادی از اعتصاب کنندگان کرده است.

بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: به موجب ماده ۵۲۵ قانون مجازات اسلامی اگر امضا یا مهر معاون اول رئیس جمهوری، وزرا، اعضای شورای نگهبان، نمایندگان مجلس، قضات، یکی از کارمندان و مسئولان دولتی از حیث مقام رسمی آنان جعل شود، متناسب با مورد مجازات، حبس از یک تا ۱۰ سال خواهد داشت.

علیدادی افزود: متهم به منظور تکمیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در راستای روشن شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد.

همجواری استان کرمان با استانهای مرزی موجب شده که در حوزه های جرائم و بروز آسیب های اجتماعی این استان همواره در معرض تهدید جدی متخلفان قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.