یاسوج- نخستین همایش « نماز کلید بهشت» با شرکت ۱۵۰ آموزش دهنده سواد آموزی در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

نخستین همایش «نماز کلید بهشت» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، نخستین همایش« نماز کلید بهشت» با حضور مسئولان آموزش وپرورش، سوادآموزی، ستاد اقامه نماز استان و شهرستان، فرماندار، جانشین فرماندهی سپاه  و آموزش دهندگان سوادآموزی در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: ۱۵۰ نفر از آموزش دهندگان  آموزش‌های لازم را از طلاب مدرس حوزه علمیه قم دریافت و در طول سال به ۶۰۰ سوادآموز آموزش می‌دهند.

هادی زارع پور با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج معارف نماز وفرهنگ درست خوانی و تقویت میزان آشنایی سواد آموزان با احکام نماز برگزار می‌شود افزود: هر آموزش دهنده در ابتدایی کلاس به مدت ۱۰دقیقه آموزش نماز را ارائه ودر طول سال ۲۰۰دقیقه آموزش فرا می‌گیرند.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد طرح نماز کلید بهشت فرصتی ارزشمند برای تبیین معارف نماز در جامعه از طریق سوادآموزان است ادامه داد: این طرح در کنار برنامه‌های آموزشی سواد آموزی از اول مهر۹۶ با مشارکت بخش سواد آموزی آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز اجرا می‌ود.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش افزود: این طرح با محتوای کتاب آموزشی نماز کلید بهشت در زمینه مقدمات نماز، اذان، اقامه، قرائت صحیح، آشنایی با احکام وضو، تیمم و غسل برگزار می‌شود.

الیاس چراغزاده اظهار داشت: طرح نماز کلید بهشت از بهترین طرح‌های تعمیم و تعمیق فرهنگ نماز بوده که با اهتمام به آن مخاطبان گسترده‌ای را پوشش می‌دهد و طرح‌های خانواده مطهر، نشست‌های پرسش و پاسخ با مشارکت‌های ستاد اقامه نماز و آموزش وپرورش در حال اجرا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.