رشت_ سیروس شفقی رشت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهررشت ضمن تشکر از زحمات فرهنگیان در کمک به برگزاری انتخابات گفت: حضور اثر گذار آموزش و پرورش در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات سبب اعتماد وزارت کشور به این نهاد شد و آموزش و پرورش از بازوان توانمند فرمانداری رشت در امر برگزاری انتخابات بود .

آموزش و پرورش از بازوان توانمند فرمانداری رشت در امر برگزاری انتخابات بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت، فرماندار رشت با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش موثری در رشد و تعلیم و تربیت جامعه دارد گفت: برای داشتن فضایی مناسب درآموزش و پرورش شهرستان رشت باید تلاش شود علاوه بر تقویت نقاط مثبت، نقاط ضعف و کمبود نیز پیگیری گردد.

وی افزود: در حوزه آموزش و پرورش شهرستان رشت کارشناسان تیز بین و آگاهی حضور دارند که میتوان با   همت آنان نواقص موجود را برطر ف کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه فرمانداری بیش از پنج ماه در موضوع انتخابات مشغول بود افزود: با همت همه دستگاه های شهرستان رشت توانستیم انتخابات سالم و پر نشاطی را برگزار کنیم که روز چهارشنبه مراسم تحلیف شورای های شهر و روستا آخرین مرحله از انتخابات است که انجام خواهد شد .

وی با اشاره به بودجه دریافتی برای شهرستان رشت خاطرنشان کرد : با حمایت های استاندار  گیلان و مسئولان توانستیم حق رشت را در بحث بودجه ای شهرستان محقق نماییم.

وی افزود:  شهرستان رشت با سابقه فرهنگی که دارد لایق بهتریها است و باید این شهرستان را به جایگاه واقعی اش برسانیم .

فرماندار شهرستان رشت به دو برابر شدن بودجه این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود :برای جبران عقب ماندگی ها نیاز به بودجه ای بود که بتوان این شهرستان را از عقب ماندگی ها نجات داد و بحق ۱۴۰ میلیارد تومان و دوبرابر شدن آن در تاریخ این شهر ستان بی نظیر است .

وی گفت: همه دستگاه ها و ادارات این شهرستان بداند که رقم بودجه در سالهای آینده به عقب باز نخواهد گشت و برای استفاده از این فرصت برنامه ها و پروژهای خود را مشخص کنند .

فرماندار شهرستان رشت گفت: اثرات این بودجه در بخش فرهنگی و آموزش این شهرستان هویدا خواهد شد.

وی در مورد افزایش سرانه های آموزشی در رشت اشاره کرد و افزود : در حال حاضر مسکن مهر در اولویت برنامه ها برای ساخت مدرسه است  و البته باید مدارس دیگر نیز بازسازی و تجهیزگردد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.