اهواز_ فرماندار اندیمشک گفت: قطعاً خدمت به شهدا و خانواده معظم شهیدان یک مدال ارزشمند بر سینه همه ما خواهد بود.

خدمت به شهیدان مدال افتخار بر سینه همه ما خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، پیمان جهانگیری در نشست هماهنگی تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سرافراز سپاه اسلام شهید والا مقام مدافع حرم «محمد علیپور» اظهار کرد: امروز و با حضور شهدای مدافع حرم در جبهه نبرد علیه تکفیری‌ها عملاً کشور درگیر جنگ نیابتی با استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وی با اشاره به ترس داعش از قدرت نظامی ایران افزود: امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم دشمنان ملت بزرگوار ایران از قدرت نظامی کشور واهمه داشته و ایران اسلامی با صلابت در مقابله با زیادی خوایی‌های مستکبران جهان ایستاده و امید مظلومان جهان را به آینده و آزادی امیدوار می‌کند.

فرماندار اندیمشک پیگیری و هماهنگی لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آیین‌های ویژه پاسداشت و یاد بود شهید مدافع حرم علیپور در اندیمشک را یک افتخار خواند و تصریح کرد: شهروندان اندیمشک همواره در صف جهاد و شهادت پیشتاز بوده و امروز خداوند به ما مسؤولین افتخار داده تا بتوانیم برای برگزاری مراسم شهید مدافع حرم علیپور گامی اندک برداریم و قطعاً این خدمت به شهدا و خانواده معظم شهیدان یک مدال ارزشمند بر سینه همه ما خواهد بود.

وی گفت: با پیگیری مسؤولین شهری و امام جمعه اندیمشک، اقدامات مورد نیاز برای اعلام عزای عمومی در شهرستان اندیمشک به جهت پاسداشت شهید عالی قدر علی پور در روز تشییع پیکر این شهید انجام و در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.