اهواز_فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در شهر امام شهرستان دزفول خبر داد.

طرح پاکسازی خرده فروشان مواد مخدر در دزفول اجرایی شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ علی الهامی در تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در دزفول، پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی، شناسایی پاتوق های فروشندگان، طرح ریزی عملیاتی و هماهنگی های صورت گرفته با مقام محترم قضایی، به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ علی الهامی افزود: پس از اعزام ماموران انتظامی به محل های مورد نظر ، پاتوق های فروش مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت ،که در این خصوص 4 نفر دستگیر و از مخفیگاه آنان مقدار 390 گرم هرویین، 15 گرم شیشه، 4 دستگاه گوشی همراه، یک دستگاه خودرو 405، یک دستگاه موتور سیکلت  کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: یکی از متهمان دستگیر شده ،یک نفر شرور سابقه دار و تحت تعقیب مقامات قضایی بوده که در کارنامه ننگین خود شرارتهایی در شهرستان دزفول را در سنوات گذشته داشته است.

فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان اظهار داشت : مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از اهم وظایف نیروی انتظامی است و در اولویت کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.