اهواز_مدیر فنی تیم های دو میدانی باشگاه مقاومت سپاه حضرت ولیعصر(ع) خوزستان گفت: افرادی از بیرون مجموعه تیم دو میدانی مقاومت خوزستان قصد آن را دارند که این تیم نتایج مطلوبی کسب نکند و با دخالت های بیجا در تیم و وادار کردن ورزشکاران به تغییر ماده تخصصی و حتی در برخی از موارد از مسابقه دادن دوندگان جلوگیری کردند.

افرادی قصد دارند تیم دو میدانی مقاومت خوزستان نتایج مطلوبی کسب نکند

امیر پیاهو در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی خوزستان در بخش آقایان و بانوان، شایستگی خودمان را ثابت خواهیم کرد، اظهار کرد: در مرحله دوم مسابقات شاهد افکار سوء از سوی برخی افراد بودیم.

وی با بیان اینکه با شناسایی نقاط قوت و ضعف در مرحله‌ نهایی کار را یکسره می کنیم، افزود: افرادی از بیرون مجموعه تیم دو میدانی مقاومت خوزستان قصد آن را دارند که این تیم نتایج مطلوبی کسب نکند و با دخالت های بیجا در تیم و وادار کردن ورزشکاران به تغییر ماده تخصصی و حتی در برخی از موارد از مسابقه دادن دوندگان جلوگیری کردند.

مدیر فنی تیم های دو میدانی باشگاه مقاومت سپاه حضرت ولیعصر(ع) خوزستان عنوان کرد: هدف این اشخاص تسویه حساب های شخصی و ضربه زدن به تیم مقاومت خوزستان و دو میدانی اهواز است.

پیاهو گفت: خوشبختانه هماهنگی و همدلی خوبی بین باشگاه مقاومت و هیات دو میدانی اهواز بوجود آمده است و ما  نیز در کنار هیات دو میدانی خوزستان و اهواز نقش بازو کمک کننده را داریم.

وی یادآور شد: خدمت به نوجوانان و جوانان ورزشکار خوزستانی جزو برنامه های اساسی و راهبردی باشگاه مقاومت خوزستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.