مشهد- هم‏زمان با شب شهادت حضرت جواد الائمه(ع) اجتماع عظیم جوادیون در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد و عزاداران در قالب دسته عزاداری برای عرض تسلیت به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) وارد حرم مطهر رضوی شدند.

اجتماع عظیم «جوادیون» در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، در این مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مصیبت حضرت امام محمدتقی(ع) به مرثیه سرایی و روضه خوانی پرداختند و پس اقامه نماز مغرب و عشاء حاضران در این اجتماع باعظمت جهت عرض تسلیت به محضر مبارک پدر گرامیشان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با ذکر «یا امام جواد» به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند.

در این ویژه برنامه که با حضور عموم زائران و مجاوران ثامن الائمه(ع) برگزار شد، خادمان بارگاه منور رضوی، با دود کردن عود و اسپند به استقبال عزادران رفته و آنها را به جایگاه برگزاری مراسم اصلی هدایت کردند.

عزادارانِ امام جواد(ع) پس از ورود به حرم امام رضا(ع) در مراسم صحن جامع رضوی حضور یافتند و ضمن بهرمندی از برنامه سخنرانی و مداحی با ۹ شهید گمنام وداع کردند.

در این ویژه برنامه حجت الاسلام کاظم صدیقی به ایراد سخنرانی و حاج احمد واعظی، امیر عارف، مهدوی سروری و جعفر ملائکه به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.