۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 557363

مهاجم اورتون از احساس خود بعد از رسیدن به ۲۰۰ گل در لیگ برتر در بازی با منچسترسیتی گفت‌.

احساس رونی از رسیدن به ۲۰۰ گل در لیگ برتر

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، اورتون تیم  پر ستاره این فصل لیگ برتر دیشب (دوشنبه) در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت که این بازی با تساوی یک بر یک  به پایان رسید. وین رونی تک گل تیمش را توانست به ثمر برساند تا این مهاجم ۳۱ ساله به ۲۰۰ گل در لیگ برتر برسد.

وین رونی بعد از این اتفاق، گفت‌: خیلی خوب و شیرین است. آن هم با در نظر گرفتن این که در چنین بازی مهمی توانستم به دویستمین گل خودم برسم. مطمئن هستم که قسمت قرمز شهر منچستر مانند من از این اتفاق خوشحال خواهد بود.

وین رونی ۱۵۶ گل را با پای راست خود به ثمر رسانده، ۲۳ گل را با پای  چپ و ۲۱ گل را با ضربه سر وارد دروازه‌ حریفان کرده است.

رونی در ۴۶۲ بازی توانست به این مهم دست یابد. البته رکورد گلزنی در لیگ برتر در اختیار آلن شیرر ، مهاجم سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس و باشگاه بلکبرن و نیوکاسل است که ۲۶۰ گل به ثمر رسانده است و فاصله زیادی با بقیه دارد.

رونی در پایان گفت‌: نزدیک شدن به رکورد شیرر افتخار بزرگی برای من است. او مهاجم بزرگ و تکرار نشدنی است و خوشحال هستم که گل‌هایم را به او نزدیک کردم اما پیش از هر چیز از موفقیت اورتون خوشحال می شوم تا بتوانیم در مسیر درستی برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.