اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان از راه اندازی قرارگاه "اقدام و عمل" با هدف ایجاد تحرک و شتاب بیشتر در انجام ماموریت ها و تقویت توان رزم و عملیات این فرماندهی خبرداد.

راه اندازی «قرارگاه اقدام و عمل»در پلیس اصفهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر ارتقای نظم و امنیت مردم، ارتقای نظم ترافیکی، نظم اجتماعی و همچنین تسهیل در خدمات انتظامی که در حکم انتصاب این جانب بر آن تاکید شده، قرارگاهی با عنوان "قرارگاه اقدام و عمل" در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل شد.

وی هدف از راه اندازی این قرارگاه را ایجاد تحرک و شتاب بیشتر در انجام ماموریت ها و تقویت توان رزم و عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد و گفت: بهره گیری از امکانات موجود در پلیس استان و ظرفیت های دیگر دستگاه ها و ایجاد هم افزایی بین آنها برای انجام بهتر ماموریت ها از دیگر اهداف این قرارگاه است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رویکرد این قرارگاه حل مسایل انتظامی استان است عنوان داشت: برخی از ماموریت ها نیاز به تجمیع توان و ظرفیت درون و بیرون از ناجا دارد که پیگیری این ماموریت ها در قرارگاه مذکور دنبال خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای نظم و امنیت، ارتقای امور ترافیکی و تسهیل در ارائه خدمات انتظامی به مردم و توجه به رفتار مهربانه توام با رأفت ماموران با آحاد جامعه را از جمله اولویت های اصلی قرارگاه" اقدام و عمل" عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.