مشهد- سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی با اعلام اسامی ۵۳ نفر از نمایندگان استان در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف گفت: این مسابقات از ۱۱ تا ۲۶ شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

۵۳ نفر از خراسان رضوی در مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف شرکت می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی بیان داشت: گروه اعزامی خراسان رضوی شامل ۳۲ نفر از آقایان و ۲۱ نفر از بانوان به مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و معارف قرآن کریم اعزام می شوند.

وی افزود: مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف ۱۱تا ۲۶شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می شود و سهمیه هر استان بر اساس سهمیه اعلامی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی تصریح کرد: جواد سلیمانی، محمد متقین، حمید حق طلب، امیر لعل اول، علی اصغر شم آبادی، مهدی هدایتی فر و صادق قربانی ۷ نماینده خراسان رضوی در رشته قرائت تحقیق و در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد رضا جاهدی نیا، محمد خاکپور، علی شیخ جامی، محمود محمدی نیا، اسماعیل صابری تولایی، داود خلوصی، رضا گلشاهی و اسماعیل گلباف نفرات اعزامی به این دوره از رقابت‌ها هستند.

سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی افزود: در رشته ترتیل احسان شریفیان، میلاد اسماعیلیان، احسان محمدی، علی ابراهیمی و سید حجت ترحمی، در رشته حفظ ۲۰ جزء سعید قره داشی، احسان سلیمی، حسن حسین زاده و صالح اختر شناس، در تفسیر قرآن کریم سید محمود سجادی، سید مجتبی جلیلی زاده و سید ابوالفضل علوی، همچنین رضا حسنی در حفظ ۱۰ جزء، سید علی حسینی در رشته اذان، سید مجتبی میر جلیلی در رشته دعا خوانی، هاشم وحیدیان در حفظ موضوعی، سید محمد رباطی در حفظ و معارف احادیث نفرات اعزامی در بخش آقایان به این دوره از رقابت‌ها هستند.

حسینی در ادامه گفت: زینب حسن زاده، فرزانه کلالی و نسرین گلمکانی در رشته قرائت ترتیل، معصومه صهبایی استاد، فهیمه آخوند زاده فاضلی، زینب ضیاء دوست و مرضیه میرزایی پور در رشته قرائت تحقیق؛ سیده سمانه محروقی، مریم پور واعظیان شرقی و فاطمه علی آبادی در رشته حفظ کل، حلیمه شوشتری، فاطمه سادات آنوشا، نجمه ملک پور و فاطمه خالقی در حفظ ۲۰ جزء نفرات اعزامی به این دوره از رقابت‌ها در بخش بانوان هستند.

وی در ادامه افزود: در رشته ۱۰ جزء رویا فضایلی، در بخش معارف نجمه هاشم پور و سعیده جغتایی، در رشته حدیث طیبه خیر جو، در حفظ موضوعی زینب آذرخشی ریحانی، در رشته دعا خوانی بی بی مریم حسینی و سیده وحیده بحر العلومی به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی به ارومیه اعزام می شوند.

سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی گفت: مرحله کشوری مسابقات در بخش آقایان از ۱۰ تا ۱۷ شهریور ماه  و در بخش بانوان از ۱۹ تا ۲۶ شهریور ماه برگزار می شود و رتبه های برتر مرحله کشوری خراسان رضوی در سال گذشته در این دوره از مسابقات نیز حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.