شیراز- وزیر کشور گفت: رای نمایندگان به وزرا سیاسی نبود بلکه از حق گرایی و دلسوزی برای کشور و همدلی با دولت بود.

رای نمایندگان به وزرا سیاسی نبود

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح فاز۲ خط یک مترو شیراز، گفت: امروز کار با ارزش و مهمی به مردم تقدیم می شود و پیمانکاران زحمت می کشند که در شرایط بی پولی دولت کارها را زمین نمی گذارند.

وی ادامه داد: در این هفته دو موضوع مبارک را شاهدیم که نشان از استقلال و آزادی جمهوری اسلامی است که رای نمایندگان به دولت و رای مردم به شوراها که نشان از مردم سالاری دینی است.

وزیر کشور تاکید کرد: اینکه ملتی توفیق پیدا می کند که فعالیت و سرنوشت خودشان را مشخص کنند نعمتی بزرگ است زیرا زمانی ملت ایران حق انتخاب نداشتند و به چشم حاکمین حق مشارکت نداشتند و مشروطیت نیز به گونه ای دیگر رقم خورد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: ۳۹ سال است که ملت در سرنوشت خودشان تاثیرگذار هستند هرچند که مشکلاتی نیز داشته ایم اما ملت ما در مقابل دشمنان مقاوم هستند زیرا بار اصلی بر دوش ملتی است که اراده مبتنی ولایت مداری و مقاومت است.

وی ادامه داد: اقتدار ما بر مبنای استقامت ملت است و امروز اگر خدماتی به آنها ارائه می شود.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به رای اعتماد مجلس نیز گفت: نمایندگان بر اساس شایسته سالاری و بر اساس نیاز کشور و هماهنگی با دولت رای دادند نه رای سیاسی دادند و زمانیکه موضوعی در مجلس مطرح می شود از جانب دولتی با پشتوانه ۲۴ میلیون رای دولت با وزرا کارشناسی برخورد کردند.

وی افزود: برنامه دولت توسعه پایدار است که در امنیت، سیاست و اقتصاد این مهم مد نظر قرار دارد و در این بحث باید توسعه پایدار شهری مد نظر باشد و در این راستا شورا و شهرداری ها باید توجه ویژه کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: شورا و شهردار باید تنها به خواسته های مردم رسیدگی کنند و نگاه سیاسی تنها مشکلی را حل نمی کند زیرا ماندگاری افراد به نوع خدمت به مردم است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.