سمنان- جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهادت‌طلبی آرمان انقلابی ایرانیان است گفت: مسئولان برای تربیت نیروهای تراز اول انقلاب اقدام کنند.

مسئولان برای تربیت نیروهای تراز اول انقلاب اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ محمد فهمیده ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار سمنان اظهار داشت: امروزه اقدامات ضد اسلامی و فرهنگی دشمنان جوانان این مرزوبوم را مورد هدف توطئه‌های و هجمه‌های خود قرار داده است.

وی با تأکید بر فعالیت خوب برخی از جوانان در شبکه‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی بیان کرد: برخی از جوانان با انتشار محتوای فاخری از مدافعان حرم و فرهنگ‌های اصیل ایران اسلامی در شبکه‌های اجتماعی دشمنان در فضای مجازی تأثیر مثبتی در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن ایجاد می‌کنند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای تربیت نیروهای تراز اول انقلاب اقدامی اساسی انجام دهند و تمام فاکتورها و شاخص‌های انقلابی را برای جوانان تبیین کنند.

این مسئول با اشاره به شهادت عزتمندانه شهید محسن حججی یادآور شد: روحیه شهادت‌طلبی یکی از آرمان‌های انقلابی ایرانیان اصیل است که امروز دشمنان درصدد از بین بردن این روحیه در جوانان هستند.

فهمیده با اشاره به برخی شبهاتی که از سوی دشمنان درباره شهدای مدافع حرم منتشر می‌شود تصریح کرد: احیای روحیه شهادت‌طلبی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در اولویت امور دولت‌ها نهادینه‌ شده است.

وی گفت: حضور جوانان ایرانی در مقابله با گروهک‌های تکفیری داعش نمادی از زنده‌ بودن این آرمان اصیل ایرانی و انقلابی است و باید این مهم برای نسل چهارم این انقلاب تبیین و تشریح شود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تداوم راه شهدا را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های جوانان انقلابی امروز عنوان کرد و افزود: تولید محتوای فرهنگی با استفاده از خلاقیت‌های مبتکرانه جوانان و نشر آن در شبکه‌های اجتماعی دشمنان یکی از اقدامات مؤثری است که می‌توان برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن به‌کارگیری کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.