رومن ولاسوف دارنده دو مدال طلای جهان و دو مدال طلای المپیک از روسیه با شکست در مبارزه نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان وداع زود هنگامی با این رقابت‌ها داشت.

حذف عنوان‌داران المپیک از کشتی قهرمانی جهان/وداع زودهنگام ولاسوف،مادسن و شریعتی

به گزارش قدس آنلاین، در جریان رقابت‌های وزن ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان رومن ولاسوف روس و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک که اصلی‌ترین شانس کسب عنوان قهرمانی در این وزن به حساب می‌آمد با نمایشی دور از انتظار و ضعیف در همان مبارزه نخست مقابل الوین مورسالیف از آذربایجان با حساب ۲ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر آذربایجانی در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی‌گیر بلاروس و ناکامی در رسیدن به فینال، ولاسوف حذف شده بزرگ این رقابت‌ها نام گرفت.

دیگر کشتی‌گیر عنوان‌دار این وزن و نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان مارک مادسن دانمارکی بود که در دور نخست مقابل دنیل الکساندروف از بلغارستان با نتیجه ۹ بر ۹ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دیگر حذف شده نامدار رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان صبا شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان در سنگین وزن بود که پس از یک پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل میکولا کوچیمی از اوکراین ۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین در وزن ۵۹ کیلوگرم استپان ماریانیان روس و قهرمان بازی اروپایی ۲۰۱۵ مقابل فومیتا از ژاپن شکست خورد.این کشتی‌گیر ژاپنی که جایگزین شینوبو اوتا هموطن خود و نایب قهرمان المپیک شده موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.