سمنان - مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: پنج پروژه ورزشی با اعتباری معادل دو میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان طی هفته دولت در استان به بهره برداری می‌رسد.

۵ پروژه ورزشی استان سمنان افتتاح می‌شود/ ۳ پروژه سهم شاهرود

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی در گفتگویی ضمن بیان اینکه پنج پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح خواهد شد که سه پروژه آن سهم شاهروداست، ابراز داشت: سالن ورزشی باستانی شاهرود با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و هزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد که تمامی امکانات لازم برای توسعه ورزش باستانی از جمله سکوی تماشاگر، جایگاه مرشد و رختکن ورزشکاران در این پروژه دیده‌شده است.

وی با بیان اینکه برای زمین چمن مصنوعی روستای مغان شاهرود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد که مراحل زیرسازی و فنس کشی طی چهارماه توسط مردم به انجام رسید، افزود: این زمین همچنین مجهز به رختکن و سرویس بهداشتی و سکوی تماشاگر است که در نوع خود بی نظیر محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه سالن چندمنظوره پرنیان واقع در شهرک دانشگاه شاهرود نیز با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: این مجموعه شامل سالن ورزشی رزمی، ایروبیک، رختکن و خوابگاه و چهار اتاق در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع بناشده که برای ساخت آن یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فتاحی در ادامه تصریح کرد: مجموعه استخر حجاب سمنان نیز که از اواخر سال گذشته در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع مراحل ساخت خود را آغاز کرد و توسط بخش خصوصی با هزینه کرد ۱۰۰ میلیون تومان بازسازی کامل شده است، در هفته آینده به بهره برداری کامل می رسد.

وی افزود: خانه ورزش روستایی واقع در روستای فنیسک مهدی شهر نیز توسط معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد که با افتتاح آن نیمی از تعهدات خود را در زمینه ایجاد خانه ورزش روستایی عمل کرده ایم.

درهفته دولت ۴۸۶پروژه بااعتبار۳۰۰میلیارد تومان درسطح هشت شهرستان استان سمنان افتتاح و یا به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.