سامسونگ در حال ساخت نسخه ای پیشرفته تر از دست بند سلامتی Gear Fit ۲ به نام Gear Fit ۲ Pro می باشد که اکنون اطلاعات بیشتری از این محصول جدید سامسونگ منتشر شده است.

رونمایی از دست بند سلامتی جدید سامسونگ در هفته آینده+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، Gear Fit ۲ Pro دارای یک نمایشگر خمیده AMOLED می باشد و از سیستم عامل تایزن بهره می برد و با گوشی های هوشمند اندروید و iOS نیز سازگاری دارد. این دست بند هوشمند تا فشار ۵ اتمسفری و عمق ۵۰ متری، در برابر نفوذ آب مقاومت می کند و برای ورزش های آبی و غواصی مناسب می باشد در حالی که نسخه قبلی این دست بند دارای گواهینامه IP۶۸ بوده و مناسب غواصی نبوده است.

علاوه بر این، سامسونگ بیشتر ویژگی های پخش موزیک که در نسخه قبلی وجود نداشته را به این دست بند اضافه نموده است، از جمله پشتیبانی از آهنگ های سرویس Spotify به صورت آفلاین. همچنین، از لحاظ نوع قرارگیری در دست نیز بهبود یافته و در تمرین های سخت ورزشی تمایلی به افتادن از دست ندارد.

بنا بر گزارش های رسمی، سامسونگ قصد دارد تا Gear Fit ۲ Pro را فردا، همراه با گوشی گلکسی نوت ۸ و یک هدست Gear VR رونمایی کند. احتمالاً این دست بند سلامتی سامسونگ مانند نسل قبلی خود، قیمتی حدود ۱۸۰ دلار (۵۸۰ هزار تومان) داشته باشد. البته امروز خبری منتشر شد که در آن از قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری (۶۴۵ هزار تومان) این محصول خبر می داد که هنوز تایید نشده است و باید تا فردا برای مطمئن شدن از اخبار در رابطه با این محصولات منتظر ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.