نماینده آمریکا در سازمان ملل بدون اشاره به افزایش هولناک تلفات غیرنظامیان در افغانستان پس از تهاجم سال ۲۰۰۱ به این کشور، به تشریح برخی از ابعاد راهبرد جدید واشنگتن در افغانستان پرداخت.

«نیکی هیلی» به تشریح راهبرد جدید آمریکا در قبال افغانستان پرداخت

به گزارش قدس آنلاین، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» راهبرد جدید اعلام شده توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورش در افغانستان را در نتیجه حرف شنوی وی از ژنرال های آمریکائی دانست.

نماینده آمریکا در سازمان ملل بدون اشاره به افزایش هولناک تلفات غیرنظامیان در افغانستان در این باره ادعا کرد: می خواهیم تروریسم را از بین ببریم.

نیکی هیلی در ادامه افزود: آنچه دیدید نتیجه گوش دادن وی به حرف های ژنرال هایش بود. ما درباره مدت زمان حرف نمی زنیم؛ چرا که متمرکز بر زمان نیستیم. درباره تعداد نیرویهای نظامی خود نیز سخن نمی گوئیم؛ چون بر آن تأکیدی نداریم.

وی تأکید کرد: آنچه (در راهبرد جدید آمریکا در افغانستان) بر آن تصریح داریم، تمرکز بر نتایج آن برای از بین بردن تروریسم است.

لازم به ذکر است، نماینده آمریکا در سازمان ملل در حساب کاربری خود در توئیتر نیز در همین رابطه نوشت: این دولت (ترامپ) رویکرد جدیدی در افغانستان در پیش می گیرد؛ در گذشته رویکرد بر اساس زمان استوار بود؛ اکنون بر نتیجه استوار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.