سرمربی تیم فوتبال پدیده تاکید کرد به قولی که قبل از بازی با استقلال داده بود عمل کرده است.

رضا مهاجری: به قولی که داده بودیم عمل کردیم/ بردن استقلال کار آسانی نبود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهاجری پس از پیروزی دو بر صفر شامگاه امروز(سه شنبه) تیمش برابر استقلال تهران در نشست خبری به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. می دانستیم چه چیزی می خواهیم. از بازیکنانم ممنونم که تاکتیک هایی که در تمرینات مرور کرده بودیم را به خوبی انجام دادند.

مهاجری خاطرنشان کرد: به همه بازیکنانم خسته نباشید جانانه می گویم که با وجود فرصت کمی که برای این بازی داشتیم عملکرد خوبی داشتند و توانستند استقلال را شکست دهند. قول داده بودیم که در دیدار با استقلال یک سورپرایز داشته باشیم که همین اتفاق هم افتاد.

وی افزود: بردن استقلال در تهران کار ساده ای نیست. با این حال چون از قبل می دانستیم چه می خواهیم طبق برنامه کار کردیم و سه امتیاز با ارزش را بدون اینکه گلی دریافت کنیم کسب کردیم. 

وی در ادامه از انتقاداتی که به این تیم می شود گفت: این روزها انتقاداتی می شود که معمولا از مشهد هم شروع می شود. امیدوارم بدانند این تیم برای من نیست.

مهاجری درباره صحبت های منصوریان در انتهای بازی با وی گفت: متاسفانه در شکست ها مشکلاتی به وجود می آید. من احساس منصوریان را درک می کنم. شرایطی که امروز برای او به وجود آمد بردمان را تحت تاثیر قرار دارد. تماشاگر استقلال، این روزها را تجربه کرده است. پرسپولیس هم دو سال پیش چنین فضایی را تجربه کرده بود. با پنج بازی نمی توان تیمی را مدعی قهرمانی یا سقوط دانست. من کسی نیستم. فقط می گویم امیدوارم آقای منصوریان به کارشان ادامه دهد.

مهاجری درباره تغییر روش تیمش از حالت دفاعی به تهاجمی اظهار داشت: بازی های گذشته مان را هم ببینید متوجه خواهید شد دنبال بازی زیبایی هستیم. اگر بناست فوتبال، رشد کند باید تماشاچی بیاید. در همین بازی قبل، وقتی دو بر یک جلو افتادیم می توانستیم مدیریت کنیم اما طوری بازی کردیم که تماشاچی لذت ببرد. تفکرمان این بود که در بازی امشب هم فوتبال بازی کنیم. این خیلی مهم است. این اتفاق افتاد و از این شرایط راضی ام.

وی درباره هدف پدیده در لیگ برتر تصریح کرد: خیلی زود هست که ما به این موضوع فکر کنیم. چهار امتیاز راحت را از دست دادیم که نباید اینگونه می شد.

سرمربی تیم پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که آیا از شرایطی که برای منصوریان پیش آمده است ناراحت است تصریح کرد: من به عنوان همکار ناراحت هستم. این شرایط برای هر کس پیش می آید. شما منصوریان را می شناختید. اگر می خواستید او را عوض کنید می بایستی در همان ابتدای لیگ با او قطع همکاری می کردند. نه اینکه پس از پنج هفته، چنین تفکری در ذهن آنها به وجود بیاید. به عنوان مربی خوشحالم که یک برد کسب کردم اما نیازمند چندین برد متوالی هستیم و به نظرم با یک برد نمی توان به هدف نهایی رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.