نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار فرمانده ناجا موفقیت های این نیرو را در عرصه های مختلف قابل تحسین دانست و از پلیس برای تأمین امنیت در سراسر کشور تقدیر کرد.

موفقیت های پلیس در عرصه های مختلف قابل تحسین است/ تقدیر از ناجا

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری عصر سه شنبه با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

سردار اشتری در این دیدار گزارش مشروحی از فعالیت های انجام شده در استان خوزستان ارائه و در ادامه گفت: تلاش من و همکارانم در نیروی انتظامی بر تأمین امنیت کامل برای مردم به ویژه زائران امام حسین(ع) استوار است و تمام برنامه ریزی های لازم در این خصوص و تکمیل زیرساخت ها و رفع نواقص صورت گرفته یا در حال انجام است و امیدواریم با تعامل و همکاری صمیمانه سایر دستگاه ها بتوانیم امسال نیز چون سال های گذشته از صحنه اربعین چون صحنه های دیگر سربلند بیرون بیاییم.

فرمانده ناجا در ادامه به نقش تأثیرگذار حضرت آیت الله موسوی جزایری در ساماندهی مسائل مربوط به اربعین حسینی(ع) اشاره و با یادآوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد: ایشان همواره دلگرمی رزمندگان اسلام در منطقه بوده و اکنون بازوی توانمند مقام معظم رهبری در خطه ولایتمدار خوزستان هستند.

در ادامه این دیدار آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تقدیر از اقدامات ناجا در خصوص تأمین امنیت پایدار در مرزها و تمامی نقاط کشور و همچنین تلاش های صورت گرفته برای مراسم اربعین سال های گذشته و برنامه ریزی های جدید در سال جاری گفت:  بحمدلله نسبت به سال های آغازین در حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی(ع) پیشرفت ملموسی حاصل شده که نتیجه عزم راسخ و اراده قوی نشأت گرفته از عشق و ارادت مدیران و مسئولان دست اندرکار به ویژه نیروی انتظامی است.

امام جمعه اهواز از سردار اشتری به خاطر موفقیت های ناجا در عرصه ها و مأموریت های مختلف و همچنین از اقدامات صورت گرفته توسط پلیس در راستای تأمین و ارتقای امنیت پایدار در سطح کشور تقدیر و تشکر کرد .

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.