اصفهان- فرماندار اصفهان گفت: پرهیز از نگاه‌های جناحی و قوم‌گرایی، همچنین خدمت‌گزاری به مردم ضرورت یک شورای موفق است.

شورای شهر اصفهان از نگاه‌های جناحی و قوم‌گرایی پرهیز کند

به گزارش قدس آنلاین، احمد رضوانی در مراسم تحلیف منتخبان شورای شهر اصفهان اظهار داشت: شهرستان اصفهان در روز ۲۹ اردیبهشت شاهد ۳ انتخاب باشکوه بودکه از ۲۵ اسفند ۹۵ فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز و در تاریخ ۲۹ اسفند نیز هیئت اجرایی انتخابات تشکیل شد.

وی افزود: از ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ برنامه ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی انجام شد، در این راستا ۸۴۷ نفر تعداد کل داوطلبان ثبت نام کننده این انتخابات در اصفهان بود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۱ جلسه برای بررسی صلاحیت‌ها انجام شد، گفت: این جلسات گاهی بین ۸ تا ۱۰ ساعت به طول می‌انجامید، به این ترتیب استعلام از مراجع چهارگانه و بررسی صلاحیت‌ها انجام و در نهایت ۶۳۹ نفر کاندیدا در این انتخابات به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در شهرستان اصفهان تعداد ۹۶۴ شعبه اخذ رأی فعالیت کردند و نزدیک به ۵۰ درصد انتخابات استان بر دوش فرمانداری اصفهان بود.

رضوانی خاطرنشان کرد: برای منتخبان مردم در این مسئولیت بزرگ آرزوی سلامتی و موفقیت دارم، از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در دوره چهارم به خاطر زحمات و تلاش‌های صورت گرفته و همچنین از شهردار اصفهان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در دوره گذشته گفت: بهره برداری و افتتاح پروژه‌های مختلف در سطح شهر اصفهان، ایجاد زیرگذرها، تعویض پل‌ها، مجموعه پروژه میدان استقلال، احداث سالن‌های فرهنگی، ورزشی، فرهنگسراها و سایر پروژه‌هایی که انجام شده یا در حال اجرا است از اقدامات شهرداری است که باید بابت این زحمات تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اصل ۱۰۰ قانون اساسی نشان دهنده اهتمام نظام مقدس جمهوری اسلامی به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است، تصریح کرد: این موضوع نقطه مقابل نظام‌های استبدادی است.

وی اظهار داشت: صداقت، پاکدستی، وحدت، شجاعت، استقلال، استفاده از تجارب گذشته، شناخت وضع موجود، تعیین اولویت‌ها همراه با تعامل با مردم و مسئولان موجب موفقیت و پیشرفت شورای اسلامی خواهد بود.

رضوانی تأکید کرد: پرهیز از نگاه‌های جناحی و قوم‌گرایی، همچنین خدمت‌گذاری به مردم ضرورت یک شورای موفق خواهد بود که با شناختی که از منتخبان مردم در این دوره از شورا داریم مطمئن هستیم که در این راه و خدمت به مردم موفق خواهند بود.

وی با بیان اینکه موفقیت شوراها در اداره امور کشور سرمایه‌ای به نام اعتماد عمومی را افزایش خواهد داد گفت: این اعتماد زمینه‌ساز حضور گسترده و بانشاط مردم در اداره امور و انتخابات آینده خواهد بود.

فرماندار اصفهان بیان کرد: امروز آغاز رسمی فعالیت شوراهای اسلامی شهر بر اساس تبصره ماده ۴ قانون شوراها و تبصره ماده ۳ است، انتظار می‌رود که به نقطه نظرات مردم توجه شود، از مردم نباید استفاده ابزاری کرد چرا که این مردم در تمامی صحنه‌ها همپای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشته‌اند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.