ساری- استاندار مازندران گفت: از وضعیت موجود سواحل رضایت نداریم و باید تلاش های بیشتری در این راستا صورت گیرد.

وجود مشکل در تامین آب شرب شهرها / از وضع موجود سواحل رضایت نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۷۱ درصدی غریق در سواحل استان هستیم.

وی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با تعطیل نشدن شناگاه های آلوده و به خطر افتادن سلامت مردم خاطرنشان کرد: اقدامات مدیریتی در این رابطه صورت گرفته و شنا در بخشی از سواحل آلوده محدود گردید.

استاندار مازندران خواستار اعتبارات ملی برای سواحل شد و افزود: آلودگی شناگاه ها ناشی از آلودگی رودخانه هاست و واحدهای آلاینده باید نسبت به رعایت استاندارد ها اقدام کنند.

فلاح در رابطه با چرایی عدم ساماندهی زباله در استان خاطرنشان کرد: متاسفانه برای اجرای ساماندهی زباله با ممانعت هایی مواجه هستیم که کار را دشوار می کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت در مازندران فوق العاده ای بالاست، از اجرای ۷۰ طرح امنیتی در استان خبر داد.

استاندار مازندران با بیان اینکه اطلاعات جامعی از همه تحرکات امنیتی در استان داریم، خاطرنشان کرد: حتی اطلاعات کاملی از طرفداران داعش در مازندران داشته و تمام فرقه های خرافه پرست نیز شناسایی شدند.

فلاح با بیان اینکه در بسیاری از شهرها برای تامین آب شرب مشکل داریم، اضافه کرد: متاسفانه تامین ۸۵ درصد آب شرب شهرها از آب های زیرزمینی تامین می شود که باید به سمت استفاده از آب های سطحی برویم.

وی از اجرای ۷ هزار پروژه با اعتبار ۸ هزار میلیارد تومان در دولت یازدهم اشاره کرد و از افتتاح ۸۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱۹ میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

استاندار مازندران از آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان در این هفته خبر و افزود: از این میان ۱۵۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در روستاها به بهره برداری خواهد رسید.

فلاح به ارائه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در طرح بسته رونق اقتصادی به ۱۱۰۸ واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم، ۹۰۹ واحد تولیدی به بهره برداری رسید.

وی نرخ بیکاری در بهار امسال را نه و هشت دهم درصد اعلام کرد و افزود: در بخش صادرات از رشد ۶۹ درصدی برخوردار شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.