۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 557755

اصفهان- مراسم رونمایی از سه جلد کتاب «مرزبان اخلاق» که مجموعه مقالاتی در باره زندگی نامه، افکار و بررسی آثار فقیه اخلاقی حضرت آیت الله العظمی مظاهری و مقالات اهدایی به کنگره بزرگداشت معظم له است که با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

رونمایی از کتاب «مرزبان اخلاق»

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، رییس پژوهشکده الهیات و خانواده با اعلام این خبر گفت: این مقالات که به قلم فاخر گروهی از پژوهشگران فرهیخته به رشته تحریر درآمده، در حدود سه هزار صفحه و در سه جلد سامان یافته و به وسیله انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به زیور طبع آراسته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده افزود: این رونمایی در تداوم کنگره نکوداشت حضرت آیت الله العظمی مظاهری  و در تکمیل آثار منتشر شده در آن کنگره است که در آذرماه سال گذشته  به همت دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها برگزار شد.

وی ادامه داد: در آن کنگره از موسوعه بیست و هفت جلدی حضرت آیت الله العظمی مظاهری و سه جلد کتاب دیگر رونمایی شد.

رییس پژوهشکده الهیات و خانواده برنامه آیین رونمایی را توضیح داد و گفت: در این مراسم، گزارشی از فرآیند تدوین و تهیه موسوعه  معظم له و مقالات چاپ شده بیان و از اعضاء  ستاد  برگزاری کنگره بزرگداشت و از تهیه کنندگان کتاب موسوعه و مرزبان اخلاق تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است آیین رونمایی از کتاب «مرزبان اخلاق» روز پنج شنبه دوم شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان به نشانی، میدان امام(ره)، خیابان حافظ، چهارراه کرمانی، با حضور مسئولین و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.