اهواز_ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برنامه های مختلفی به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج در سطح استان اجرا خواهد شد.

برنامه های هفته ازدواج استان خوزستان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان خوزستان، افشین حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: رویکرد ما در این هفته فرهنگ سازی و موج آفرینی در راستای فرهنگ صحیح الگوی ازدواج آسان و آگاهانه و تغییر در باورها و ارزش های اجتماعی است که می تواند نقش موثری در تصحیح ازدواج داشته باشد.

وی به نقش موثر سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش تاثیر گذار سازمان های مردم نهاد در جامعه سعی کردیم تا برنامه های هفته ازدواج با مشارکت سمن ها در استان اجرایی شود.
حیدری بیان کرد : برگزاری جشنواره ازدواج و خانواده(تجلیل از خادمین ازدواج) در مرکز و سایر شهرستان های استان، ارائه تخفیف در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی، نشست جوانان با مسئولین، دیدار مسئولین با زوجین روستایی و ارائه بسته های آموزشی به زوجین از جمله برنامه های هفته ازدواج می باشد.
وی ادامه داد :از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته می توان به توقف یک هفته صدور حکم طلاق در استان، سخنرانی امامان جماعت در خطبه های نماز جمعه پیرامون اهمیت ازدواج و ملاکهای انتخاب همسر و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.