شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از ظرفیت بالای قرارگاه خاتم الانبیاء در زمینه تکمیل و ساخت پروژه های بزرگ در استان استفاده کرد.

باید از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای پروژه ها استفاده شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر چهارشنبه در دیدار با معاونت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اظهار کرد: در اجرای پروژه های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری همچون پروژه های راه و پروژه راه آهن نیاز به کمک های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است که امید است با عنایت مسئولان این مرکز مشکلات پروژه های بزرگ استان برطرف شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه وزارت بهداشت با قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: طی این تفاهم نامه مقرر شده ۱۶ هزار تختخواب بیمارستانی در سراسر نقاط کشور راه اندازی شود  که مقرر شده ۳۰ درصد از هزینه های ساخت این بیمارستان ها را وزارت بهداشت و ۷۰ درصد را قرارگاه خاتم الانبیاء پرداخت کند که سهم استان چهارمحال و بختیاری از این قرار داد ۵۳۰ تختخواب است که در این زمینه پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لازم است.

سلیمانی با اشاره به تصویب پروژه راه آهن اصفهان به شهرکرد و لردگان به ایذه گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم الانبیاء تصویب شده است که امید است با پیگیری مسئولان بنیاد مسکن هرچه سریعتر این پروژه عملیاتی شود.

استاندار با اشاره به اینکه حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در هر استان موجب آبادانی و توسعه می شود تاکید کرد: باید از ظرفیت بالای قرارگاه خاتم الانبیاء در زمینه تکمیل و ساخت پروژه های بزرگ در استان استفاده کرد.

وی افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات عمده استان، اشتغال جوانان و نیروهای فارغ التحصیل دانشگاهی است که امید است با کمک قرارگاه خاتم الانبیاء در زمینه راه اندازی طرح های اشتغال زا تا حد قابل توجهی مشکل بیکاری در استان مرتفع شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: مسئولان آب منطقه ای و جهاد کشاورزی استان به همراه مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء از پروژه های آب و کشاورزی بازدید کنند تا از نزدیک با روند اجرای پروژه ها آشنا و تصمیمات لازم در جهت تکمیل و تسریع در انجام این پروژه ها صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.