شهرکرد-معاون امور اراضی کشاورزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: یکی از مشکلات بزرگ دولت بیکاری است که چهارمحال و بختیاری در این حوزه دومین استان بیکار می‌باشد و باید در این راستا گام های محکم برداشته و چاره اندیشی شود.

یکی از مشکلات بزرگ دولت بیکاری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود پرستاری ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌النبیا ۳۰۰ پروژه بزرگ و چهار هزار پروژه در سطح کشور در دست اجرا دارد و همچنین چهارمحال و بختیاری نیز باید مانند دیگر استان‌ها همکاری لازم در جهت اجرای این پروژه‌ها در این استان را داشته باشد.

معاون امور اراضی کشاورزی قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات بزرگ دولت بیکاری است که چهارمحال و بختیاری در این حوزه دومین استان بیکار می‌باشد و باید در این راستا گام های محکم برداشته و چاره اندیشی شود.

پرستاری تاکید کرد: از سیاست های اقتصادی دولت در خصوص رفع محرومیت اهمیت دادن به توسعه کشاورزی است و افزایش مطالبات بانک‌ها از تعاونی‌ها به سبب عدم برنامه‌های استراتژیک است.

وی تصریح کرد کرد: یکی از وظایف قرارگاه خاتم‌الانبیاء توسعه صنایع بسته‌بندی و تبدیلی است که باید سرمایه‌گذاری‌های لازم توسط بانک‌ها انجام شود و همچنین قرارگاه خاتم‌الانبیاء می‌تواند در حوزه کشاورزی با چهارمحال و بختیاری مشارکت لازم را داشته باشد.

پرستاری گفت: برای توسعه پروژه فدک زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار نیاز است که با اجرایی شدن این طرح برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.