اراک- رئیس کمیته امداد امام خمینی از اعزام مددجویان زیرپوشش این نهاد به پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.

مددجویان زیرپوشش کمیته امداد به پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، سید پرویز فتاح ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: توجه به مناطق روستایی و محروم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در سال جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته شده است که سهمیه استان مرکزی نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به برخورداری روستاییان از شرایط مناسب در سال‌های اخیر نسبت به سال‌های گذشته بیان داشت: روستاییان از شرایط خوبی در بخش آب، اینترنت، برق، گاز و تلفن برخوردار هستند که باید نسبت به تقویت این زیرساخت‌ها اقدام شود.

فتاح گفت: اولویت اول در کمیته امداد تسهیلات مربوط به حوزه ازدواج است، با ازدواج هر مددجو یک خانواده از زیرپوشش کمیته امداد خارج می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۸۰ هزار نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام شدند که امسال این تعداد به ۱۵۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اجرای طرح محسنین بیان کرد: در سال جاری ۵۰۰ هزار نفر در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که سهم استان مرکزی ۱۴ هزار نفر بوده که از این تعداد ۵ هزار نفر جذب شده‌اند.

فتاح گفت: در ایام اربعین حسینی نیز تعدادی از مددجویان به کربلا اعزام خواهند شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.