سرمربی تیم فوتبال پارس جم، گفت: استقلال خوزستان روی بازیکنان ما شناخت خوبی دارد. 4 بازیکن فصل قبل این تیم در ترکیب تیم ما به میدان می‌روند.

تارتار: استقلال خوزستان ما را به خوبی می‌شناسد/با کی‌روش برای دعوت بازیکنانمان جلسه می‌گذارم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان، گفت: تیم جوانی داریم و در نقل و انتقلات سعی کردیم با جذب بازیکن با تجربه بالانسی بین بازیکنان جوان و با تجربه ایجاد کنیم. در طول مسابقات با شعار رفاقت، ریاضت و سعادت به میدان می‌رویم که خدا را شکر تا به الان با این شعار نتایج لازم را کسب کردیم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم و امیدوارم تا پایان فصل رتبه خوب به دست بیاوریم. آنوقت می‌توانیم نام خودمان را یک تیم موفق بگذاریم.

سرمربی پارس جم تصریح کرد: امسال بازی آسان نداریم همه تیم‌ها به خوبی یارگیری کردند. می‌توانیم بازی‌های دیروز را مثال بزنیم. پدیده که مقابل استقلال خوزستان در خانه متوقف شد در تهران استقلال را شکست داد و سپاهان مقابل سپیدرود رشت متوقف شد.

تارتار در مورد جذب ارسلان مطهری، عنوان کرد: ارسلان آماده است و او در بازی فردا ما را همراهی می‌کند.

وی در مورد شرایط استقلال خوزستان، تصریح کرد: این تیم روی بازیکنان ما شناخت خوبی دارد. 4 بازیکن فصل قبل استقلال خوزستان در ترکیب تیم ما به میدان می‌روند ما هم بیکار ننشستیم و این تیم را آنالیز کردیم. عبدالله ویسی دلی و با علاقه این تیم را هدایت می‌کند. تیم‌های ویسی همیشه بی پروا به میدان می‌روند.

تارتار عنوان کرد:‌از مدیرعامل و هیأت مدیره به خاطر اردوهای خوبی که برایمان در نظر گرفتند تشکر می‌کنم. در این اردوها با کمک مربی بدنسازی خوبمان دوران خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برند.

سرمربی پارس جم در مورد لیست تیم ملی، تصریح کرد: به نظر کارلوس کی‌روش و کادرفنی احترام می‌گذارم. اما با توجه به نتایج‌مان انتظار داشتیم نیم نگاهی به بازیکنان ما داشته باشند. اگر در بازی‌های آینده تیم به نتایج خوب خود ادامه دهد شخصا به تهران می‌روم و با کی‌روش راجب دعوت کردن بازیکنانم به تیم ملی صحبت می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.