سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: بازی سختی با پارس جم داریم، تیم تارتار فوتبالی منطقی و نتیجه‌گرا بازی می‌کند.

ویسی: تیم تارتار فوتبال منطقی و نتیجه‌گرا بازی می‌کند/هدف‌گذاری ما رسیدن به آسیا است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پارس جم، گفت: در آستانه تعطیلات هستیم و در این شرایط هر تیمی دوست دارد با پیروزی به تعطیلات برود. تیم‌ها شکل خود را پیدا کردند و با تمرینات خوب به آمادگی رسیدند. بازی سختی با پارس جم داریم تیم تارتار فوتبال منطقی و نتیجه‌گرا بازی می‌کند. سعی می‌کنیم با تمام نیروی خود به میدان برویم.

وی افزود: شناخت خوبی از این تیم داریم. تعدادی از بازیکنان فصل قبل ما مثل سالاروند، مهدی زبیدی و نانگ را جذب کردند. امیدواریم نقاط قوت این تیم را کنترل کنیم. در این بازی موسی‌کولی‌بالی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی استقلال خوزستان، یادآور شد: دیروز پدیده استقلال را با دو گل شکست داد. این مسئله نشان می‌دهد تک امتیاز ما در مشهد چقدر با ارزش بود.

ویسی تصریح کرد: هدف گذاری ما در این فصل کسب هشت امتیاز از 5 بازی است. که اگر فردا برنده شویم به این هدف رسیده‌ایم. امیدواریم تا پایان فصل 48 امتیاز به دست بیاوریم تا به جایگاه مدنظرمان که رتبه تک رقمی و قرار گرفتن در هشت تیم ابتدایی است برسیم.اگر بیشتر امتیاز بگیریم قطعا آسیایی می‌شویم که این از اهداف ما است.

وی در مورد قضاوت داوران، عنوان کرد: در برخی بازی‌ها شاهد هستیم که داوران تحت تاثیر اسامی و نام‌های بزرگ قرار می‌گیرند. در فوتبال روز جهان می‌بینید بعد از هر بازی مربیان با یکدیگر دست می‌دهند اما در فوتبال ایران این اتفاق رخ نمی‌دهد. در بازی روز گذشته پرسپولیس همه دیدیم دو داور کنار دروازه بودند که اگر این اتفاق در فوتبال ایران بیفتد موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.