اصفهان- در پنجمین جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان به بررسی حضور فعالان بخش سنگ استان در پاویون سنگ ایران در نمایشگاه ورونا ایتالیا، معرفی خدمات شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بررسی مسایل و مشکلات معدن کاران در بخش حمل‌ونقل پرداخته شد.

برگزاری پاویون سنگ به همت کمیسیون معادن اتاق بازرگانی در نمایشگاه ورونا ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در این جلسه رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اختصاص خط اعتباری دولت برای بازسازی سوریه گفت:۱۸۰ میلیون دلار از این خط اعتباری در بخش صنایع هزینه می‌شود و صنایع استان اصفهان به‌ویژه صنعت ساختمان می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی از ظرفیت سنگ استان اصفهان برای صادرات به سوریه خبر داد و گفت:صادرات سنگ و مصالح ساختمانی می‌تواند در بخش معدن استان تحول ایجاد کند.

وی از برگزاری ۵۶۰ همایش طی یک سال در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت: افزایش تعداد اعضای اتاق از ۱۷۰۰ به ۲۷۰۰، برگزاری همایش‌های آموزشی و عملکرد بخش‌های مختلف اتاق باعث شده که اتاق بازرگانی اصفهان جزو چهار اتاق برتر جهان در کنار اتاق‌های لندن و هند قرار گیرد.

سهل‌آبادی تصریح کرد:نسبت به بخش معدن بی‌توجهی می‌شود و امیدواریم وزیر صنعت، معدن و تجارت نگاه ویژه ایی به این بخش که می‌تواند جایگزین نفت شود، داشته باشد.

رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه گفت:حضور کمیسیون معادن در پایان نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا فرصتی برای بازاریابی و معرفی صنعت سنگ استان اصفهان و ایران است.

احمد خوروش تصریح کرد:در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی با هلدینگ های سنگ‌های تزیینی با حضور شرکت‌کنندگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.