عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آتش به اختیار به معنای حل کردن معضلات جامعه در حد توان است، گفت: برای سالم‌سازی جامعه باید ایمان خود را تقویت کرد.

آتش به اختیار به معنای حل معضلات جامعه در حد توان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین صفارهرندی امروز در دومین یادواره سرداران و ۸۷ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه اظهار داشت: شهدا به حقایق بسیاری آگاهی دارند و با کنار رفتن پرده غفلت راه شهادت را انتخاب کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در روز عاشورا پرده را از مقابل دیدگان یاران خود کنار زده و  جایگاه بهشت را برای ایثارگران به تصویر کشید، تصریح کرد: به همین دلیل بود که شهدای عاشورا برای شهادت مشتاق بودند و در آن تعجیل داشتند.

وی به انتقال درست و دقیق پیام‌های شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: عمل به پیام‌های شهیدان جامعه اسلامی را سرپا نگه داشته چرا که بدون این رویه امکان استقامت در مقابل آماج حملات دنیای کفر علیه جمهوری اسلامی وجود نداشت.

صفارهرندی با اشاره به اینکه کشور ایران دارای آرایش جنگی بوده و موشک‌های سپاه و نیروهای مسلح برای پاسخگویی به دشمنان آماده است، تصریح کرد: دشمن از قدرت جمهوری اسلامی هراس دارد و به همین دلیل است که جنگی اتفاق نمی‌افتد.

وی حفظ آرایش جنگی حتی در شرایط صلح و آرامش را ضروری خواند و گفت: با وجود اینکه در کشور جنگی نداریم اما باید در حوزه‌های تسلیحاتی و موشکی آمادگی مقابله با دشمنان را داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خلع سلاح را نخستین راه برای حمله به هر شخص و کشوری عنوان کرد و افزود: نباید بگذاریم کشور تسلیحات نظامی و تاسیسات اساسی خود را از دست بدهد.

وی با تأکید بر پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی بیان کرد: باید فهم وجود تأسیسات نظامی و دفاعی در جامعه گسترش یابد و اگر ما خواهان زندگی امن هستیم باید پشت سر نیروهای مسلح به عنوان دفاع‌کنندگان کشور باشیم.

صفارهرندی بر تقویت بنیه دفاعی و ارتقای ساخت سلاح‌های دوربرد در کشور تأکید کرد و گفت: اگر دشمن قادر به پرتاب موشک به هدف از فاصله یک هزار متری است ما باید بتوانیم از فاصله ۲ هزار متری موشک به سمت دشمن پرتاب کنیم و این برد و دقت تسلیحات ما تا جایی افزایش یابد که اگر موشکی شلیک می‌شود بتواند دقیقا سر فرمانده دشمن را نشانه‌گیری کند.

وی برگزاری مراسم یادواره شهدا را امکانی برای انتقال پیام این غیورمردان عنوان کرد و افزود: شهید حججی به درجه‌ای رسیده بود که بسیاری از عرفا از رسیدن به آن عاجز بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آتش به اختیار به معنای حل کردن معضلات جامعه در حد توان است، ابراز کرد: برای سالم‌سازی جامعه باید ایمان خود را تقویت کرده و در چارچوب قوانین مسئولیت‌های خود را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.