نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بابیان اینکه دولت فرصت گذارندن وقت ندارد، گفت: دولت و مجلس باید برای رفع بیکاری تلاش کنند.

حاجی بابایی: دولت وقت ندارد/ رفع بیکاری دغدغه اصلی است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر پنج شنبه در جشنواره شهید رجایی استان همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به همدان در سال ۸۳  عنوان  کرد: همدان استان ویژه‌ای از لحاظ تاریخ و تمدن و موقعیت جغرافیایی و امکانات است.

وی با بیان اینکه همدان توانایی برجسته شدن در هر حوزه‌ای را دارد و بر این اساس باید به همدان به عنوان استان فرامنطقه‌ای نگاه کرد، گفت: نگاه مدیران موفق به همدان  فرامنطقه‌ای است.

حاجی بابایی با بیان اینکه مسئولان باید در کنار مدیریت، یک تعریف فرامنطقه‌ای از استان همدان نیز داشته باشند، گفت: ایجاد اشتغال در استان همدان نیازمند عبور از این معبر است.

وی با اشاره به اینکه باید استان همدان به لحاظ پزشکی منطقه را اداره کند، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان برای رسیدن به این نقطه مطلوب باید از نظر امکانات اول باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۷۰ درصد ایجاد شغل در همدان به صورت خدماتی و فناوری تعریف می‌شود، گفت: همدان شهری دانشگاهی است چراکه دانشگاه صنعتی استان همدان به تنهایی ۳۰۰۰ دانشجو دارد و مجموعه علمی بزرگی است.

وی با بیان اینکه غول بیکاری رقیب اصلی دولتمردان است و امان نمی‌دهد کسی فکر دیگری کند، گفت: باید به فکر حل مشکلات مردم به خصوص بیکاری بود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در انتخاب وزرا تنها کارآمدی مهم بود، عنوان کرد: مجلس تمام توان خود را به کار گرفت تا وزرا از پشتوانه رأی خوبی برخوردار شده و بدون ابهام کارآمدی خود را به اثبات برسانند.

وی با تأکید بر اینکه دولت دیگر فرصت گذارندن وقت ندارد، گفت: امروز دولت و مجلس باید برای رفع بیکاری تلاش کنند و اگر شغل ایجاد نشود زیر سئوال خواهیم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طبق نیازسنجی جمعیتی در استان همدان باید ۱۸ هزار میلیارد تومان در استان همدان سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا اشتغالزایی محقق شود، گفت: مسئولان، مجلس و دولت حرکت را آغاز کرده و از کار برای مردم دریغ نکنند.

در ادامه جلسه از برترین های جشنواره شهیدرجایی تقدیر و در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی از ناصر محمودی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی، در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها از مرتضی عزالدین مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت، از حبیب‌الله موسوی‌بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی، در گروه زیربنایی و تولیدی از حمیدرضا متین سازمان صنعت معدن و تجارت و در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی از وهب مختاران مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان تجلیل شد.

بر اساس امتیازات شاخص‌های عمومی نیز از حاجی‌رضا تیموری شرکت‌ توزیع برق، سید هادی حسینی‌بیدار شرکت آب و فاضلاب شهری و منصور رضوانی جلال مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تجلیل شد.

در امتیازات شاخص‌های اختصاصی از رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد، علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان و از سید محمدرضا جوادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

بر اساس امتیازات شاخص‌های اقتصاد مقاومتی نیز حمیدرضا متین سازمان صنعت و معدن و تجارت، احمد توصیفیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و حسن ظفری مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.