نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، شهید محسن حججی را از رویش های انقلاب اسلامی دانست و هدف دشمنان را تضعیف جبهه انقلاب اسلامی برشمرد.

شهید حججی از رویش های انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام علی محمدی پنجشنبه در چهاردهمین یادواره ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه ساری در روستای خلرد با گرامیداشت شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: یکی از رویش های انقلاب اسلامی، محسن حججی بوده است و بعد از انقلاب اسلامی رویش های فراوانی داشتیم که لازم است به این نعمت مهم توجه شود.

وی افزود: در تاریخ اسلام در زمینه فداکاری ائمه اطهار (ع)، امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) خوانده بودیم و شنیده‌ایم اما در تاریخ انقلاب اسلامی رشادت های جوانان را با چشم خود می بینیم و شهید حججی نمونه ای از آن است.

وی عنوان کرد: امروز مادران شهدا رضایت می دهند که فرزندانشان به جبهه های حق علیه باطل بروند، بجنگند و حتی شهید شوند تا اسلام زنده بماند و فرزندان خود را تشویق می کنند تا پشتیبان ولایت فقیه باشند.

به گفته حجت الاسلام محمدی، حوادثی که در کربلا اتفاق افتاده بود و ما از آنها بسیار شنیده ایم را امروزه عیناً در تاریخ انقلاب اسلامی داریم می بینیم که شهدای مدافع حرم نمونه ای از یاران امام حسین(ع) هستند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه های خود توصیه کردند پشتیبان ولایت فقیه باشیم، خواهران حجاب خود را حفظ کنند و جوانان درس بخوانند تا با علم با آمریکا و دشمنان مقابله کنند افزود: شهدای بسیاری در کشور داریم که یک هفته از ازدواج آنها گذشته بود و به جبهه های جنگ رفتند و شهید شدند که اینها رویش های انقلاب هستند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: کسانی همراه امام حسین (ع) رفتند و تا آخر ایستاند و شهید شدند اما کسانی هم توفیق پیدا نکردند در راه امام حسین (ع) باشند که امروزه نیز در مسیر انقلاب اسلامی مشاهده می شود برخی افراد باقی مانند و فداکاری و خدمت کردند اما برخی ها از این مسیر نورانی منحرف شدند.

وی با عنوان اینکه کسانی قبل از انقلاب، انقلابی بودند اما بعد از انقلاب بریدند و ضدانقلاب شدند افزود: هرچه از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بگذرد نور پر فروغ شهدا بیشتر می شود.

وی افزود: شهید حججی آرزو داشت دو بار در مسیر اسلام شهید شود، یک بار قبل از ظهور امام زمان (عج) و یک بار هم بعد از ظهر امام زمان (عج) در قالب سرباز و یاران ایشان به شهادت برسد و دشمن با فیلم برداری از شهید حججی به دنبال پیدا کردن ضعف در ایشان بود تا با رسانه ای کردن آن روحیه جوانان انقلابی و مسلمانان را تضعیف کند اما شهید حججی از خود هیچگونه ضعفی نشان نداد و استوار مقابل آنها ایستاد.

وی با اظهار اینکه شهید حججی سر داد اما مقابل دشمن سر خم نکرد افزود: شهدا پرچم اسلام، انقلاب و اهل بیت هستند و دشمنان کورخوانده‌اند که با شیطنت‌ها بتوانند جبهه انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

وی عمل به دستورات قرآن کریم را خواسته شهدا دانست و گفت: باید مراقب باشیم ما را از قرآن کریم جدا نکنند چون یکی از اهداف دشمن دور کردن مسلمانان از قرآن و ایجاد تفرقه بین آنها است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.