امام جمعه موقت تهران گفت: تشیع، پذیرش حاکمیت خدا و مقابله با حکومت‌های طاغوتی است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام رضا(ع)، آیت‌الله کاظم صدیقی در محل مسجد امام علی(ع) ناحیه مقاومت بسیج مقداد مشهد اظهار داشت: گفتنی‌ها در مورد حضرت امام جواد (ع) بسیار زیاد است؛ یکی این است که حضرت امام جواد(ع) پربرکت ترین مولود برای تشیع است.

وی گفت: هر انقلابی آفتی دارد؛ بزرگ ترین آفتش تحریف و تغییر هویت انقلاب است. تشیع خطش سرخ است؛ تشیع جریان اعتراض به طاغوت‌هاست؛ تشیع، عزت و استقلال است؛ تشیع، پذیرش حاکمیت خدا و مقابله با حکومت‌های طاغوتی است که مشروعیت آسمانی ندارند، تشیع، مقابله با شیطان و سجده برای پروردگار متعال است. این جریان درگیری بین حق و باطل از آغاز خلقت در لباس دستگاه ولایت و ضد ولایت بوده است.

امام جمعه موقت تهران افزود: نخستین گناهی که در عالم پدیدار شد، نپذیرفتن خلافت خلیفه الله بود، شیطان هزار سال عبادت کرده بود؛ آنقدر عبادتش چشم گیر بود که ملائکه آن را الگوی خودشان کرده بودند ولی در جایی که باید اطاعت پذیری و سجده می‌کرد انجام نداد؛ همه ملائکه اطاعت پذیری و سجده کردند جز او، این جا اساس مقابله با ولایت بنیان گذاری شد.

آیت الله صدیقی ادامه داد: عبادت آن است که هر چه خداوند متعال می‌گوید قبول کنیم نه هر چه خودت می‌خواهی، آنان که غیر از آن چه که خداوند می‌گوید عمل می‌کنند، خطشان، خط شیطان است مثل آن‌هایی که در جامعه ولایت را قبول ندارند و کسانی که جریان سکولار را می‌خواهند رواج بدهند از ما نیستند. آنهایی که بشر را جایگزین خدا کرده‌اند هرچه می‌گویند دروغ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.