عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا وزیر نیروی جدید باید فردی از بدنه وزارت نیرو و آشنا به دغدغه ها و چالش های این وزارتخانه باشد.

قطعا وزیر نیروی جدید باید فردی از بدنه وزارت نیرو باشد

به گزارش قدس آنلاین، «حسن بهرام نیا» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم اظهار داشت: وزیر نیروی دولت دوازدهم باید فردی باشد که فن و تخصص و رشته مرتبط و تجربه کافی در زمینه مدیریت آب و برق را در کشور داشته باشد.

وی افزود: اینکه دولت فردی را معرفی کند که در زمینه مدیریت آب و برق فردی با تجربه کارآمد باشد بسیار مهم و حیاتی است.

بهرام نیا با بیان اینکه "اشتغال و بحران آب دو دغدغه بزرگ امروز کشور است"، گفت: وزیر نیروی جدید باید به این دو مولفه توجه داشته باشد چرا که وزارت نیرو با هر دو دغدغه بزگ امروز کشور مرتبط است، هم باید سهمی در اشتغال زایی سالانه یک میلیونی داشته باشد و هم به طور مستقیم باید روی مدیریت آبی کشور به صورت کارآمد عمل کند.

وی ادامه داد: قطعا وزیر نیروی جدید باید فردی از بدنه وزارت نیرو و آشنا به دغدغه ها و چالش های این وزارتخانه باشد.

این عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: تعامل با مجلس شورای اسلامی به منظور انجام هماهنگی ها و رفع سریعتر مشکلات آب و برق در بخش های مختلف کشور باید یکی از بارزترین مشخصات وزیر نیرو در دولت دوازدهم باشد.

وی افزود: همچنین باید فردی به این سمت انتخاب شود که بتواند تعامل درون سازمانی و برون سازمانی موثری در دولت داشته باشد تا شاهد همگرایی و تعامل کامل برای حل مشکلات آب و برق باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارائه برنامه کارآمد و جامع، تخصص و تجربه مرتبط، سه فاکتوری است که برای کسب رأی اعتماد مورد توجه نمایندگان مجلس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.