ایلام- با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام، معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار ایلام، جمع کثیری از مدیران کل، مدیران عامل، روسای ادارات و نهادها، عملیات گازرسانی به روستاهای حوزه حاج بختیار افتتاح و مشعل این خدمتگزاری در روستای" بهارستان " روشن شد.

مشعل گازرسانی به روستاهای حوزه حاج بختیار در روستای"بهارستان" روشن شد

به گزارش قدس آنلاین، با بهره برداری از این پروژه در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت؛ اهالی روستاهای بانسرو، حاج بختیار، بهارستان، چنارگ، شهید رجایی، چغاکبود، بان امرود، پلکانه، تازه آباد، چشمه سرخ، لک و پلک لک؛ از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

استاندار ایلام در این آیین افتتاحیه و دیدار مردمی، با تبریک هفته دولت، بر توجه به عمران و توسعه همه جانبه روستاها تاکید کرد و گفت: توسعه راه های روستایی، تامین آب شرب سالم و زیرساخت های مورد نیاز، توجه به بخش های مختلف کشاورزی، باغداری و دامداری باید در اولویت قرار گیرد.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه یکی از طرح هایی که می تواند به توسعه روستاها کمک کند، اجرای طرح های آبخیزداری است، اظهار داشت: می طلبد که طرح بزرگ آبخیزداری روستای بهارستان که عملیات اجرایی آن قبلا کلنگ زنی و آغاز شده است، به سرعت دنبال و تکمیل شود.

وی پیشنهاد یکی از اهالی روستای "بهارستان" مبنی بر اینکه عمده مشکل روستاهای حوزه حاج بختیار؛ بن بست ارتباطی است و ضرورت دارد که جاده روستای بان بلوط به سومار در حوزه استان کرمانشاه وصل شود تا منطقه از بن بست مطلق ارتباطی نجات یابد را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: این طرح و پیشنهاد مهم، نیازمند کار کارشناسی است و بایستی مورد مطالعه قرار گیرد.

استاندار ایلام خاطرنشان ساخت: امیدواریم که این طرح در دستور کار قرار گیرد و با بررسی های کارشناسی و انجام مطالعات لازم؛ این مهم محقق گردد و مردم منطقه از آثار و برکات آن بهره مند شوند.

گفتنی است استاندار ایلام با حضور در جمع اهالی روستای چنارگ، خواسته های مختلف مردم این روستا را مورد توجه قرار داد و بر مرمت، بازسازی و بهسازی راه ارتباطی این روستا نیز  تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.