شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد خطاب به دولتمردان و مدیران ارشد استانی گفت: مردم برای اجرای عدالت و زنده شدن فضایل اخلاقی و انسانی شما را برگزیدند و نه چیز دیگر، پس بشدت مراقب اعمال و رفتارتان باشید.

لزوم اجرای عدالت در همه سطوح/ رابطه بازی ها به فراموشی سپرده شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شده بود،با تبریک هفته دولت  به دولتمردان دوزادهم یاد و خاطره دولتمردان شهید رجائی و باهنر را گرامیداشت و به دولتمردان تازه نفس و بر سرکار آمده، گفت: برادران و وزرائی که رای اعتماد نمایندگان را جلب کرده و الان در کسوت وزارت و صدارت هستید، مردم توقع زیادی از شما ندارند، فقط این دو شهید را الگوی خود قرار دهید و برمدار حق و عدالت عمل نمائید.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه رئیس جمهور باید مطیع محض قانون اساسی، ولایت فقیه و خواسته های واقع آحاد ملت باشد، گفت: اگر جز این باشد باید در صلاحیت رئیس جمهور تشکیک کرد.

وی با انتقاد شدید از دولتمردان و  وزرات نیرو تصریح کرد: جناب رئیس جمهور  مردم استان چهار محال و بختیاری که روز بزرگترین منابع آب و ذخایر آبی را در اختیار داشتند امروز با بحران بزرگ بی آبی دست و پنچه نرم می کنند و در تشنگی زندگی می کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد ادامه داد: آب جزء اموال عمومی و متعلق به همه مردم است اما باید عدالت اجرا شود، برخی از مصوبات شورای عالی آب درباره استان تعطیل شده است.

جعفری در خاتمه خطاب به رئیس جمهوری تاکید کرد: امیدواریم وزیر نیروئی به مجلس معرفی شود که دغدغه ملت و استان های محرم را سرلوحه امور خود قرار دهد، جناب روحانی وزرات نیرو را سیاسی و محلی برای گردهمائی افرادی با سلیقه های حزبی و سیاسی نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.